maanantai 14. toukokuuta 2012

Rakastan aamua. Rakastan iltaa. Rakastan sinua aamusta iltaan.



Sinun tarinasi

Nää kaksi linkkiä saa mut ajattelemaan elämää. Suosittelen. Kannattaa oikeesti kuunnella.








Mä hukun paperimassa maailmaan. Mun päästä löytyy kummia ajatuksia. Koulu loppuu. Enää 13 koulupäivää!  Mun maailma kääntyy ylösalasin, tai sit siit vaa tulee vielä parempi ku se on. Voi kumpa aika pysähtyis kesällä. Kuluis hitaasti ja antais meidän nauttia siitä. Tuskaki lähtee vuoden päästä Amerikkaan vaihtoon, MITÄ MÄ TEEN! Skögö lähtee luultavasti jonnekki pitkälle, ja asuu siel arjet. Onneks Lumppu pysyy mäntsäläs. Mut hyvät ystävyyssuhteet pysyy. Näin mä ainaki toivon. En haluu koskaan puhua että 'He olivat mun parhaita kavereita.' Mä haluan sanoa että he olivat, ovat, ja tulevat aina olemaan.

1 kommentti:

  1. Haastoin sut tekee tämmösen totanoinnii haasteen :D Löytyy mun blogista:
    http://justweea.blogspot.com/
    :)

    VastaaPoista