keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Mul on kaikki hyvin tänään

Dididam, mul on kaikki hyvin tänään! Eilen oli mahtava päivä. VESISODAT ON ALKANU !
Mut on ollu ihanan lämmintä ja kouluski tuntu ihan rennolta, tai sit se vaa tuntuu nyt :-D Aika kultaa muistot. yep yep. Aurinkoo, shortseja, vettä, kuvaamista, kavereita, ajelua ! nam nam tästä mä tykkään. Keke  ♥  MEIL ON KYL PASKA TUURI, ei voi muuta sanoa.
 Käytii JPnkaa vähä bommaamaski ;-)
Olin krisulla yötä Ja koulu alko vasta 11.45.  

Siivosin krisun huoneen ja sit suuntasin kylälle JPnkaa 
No 3h kouluu, ja sit Sahin heitti mut kotiin. Oli ihana pitkäst aikaa jutella senkaa vaikka sit vaa mauton kyydissä :-) Ja  Veera laitto viestiä; Mul on mahti idea! Siihen tarvii sua mua, meijän jalkoja, meijän aikaa ja ruokahalua. Tyrmää tai et. Tänää (:

 Joten nyt siis se on leipomassa jotai herkkuja ja me lähetää piknikille!
Sit illal Jipsun ja Empunkaaaaaaa. 
:) Mä tunnen eläväni. Mä olen onnellinen. Aurinko paistaa ja ulkon on melkeen kakskytastet lämmintä ! 



Keke !



Juuso !

Sahin !


Emppu !


Kukaan ei voi pilata mun fiilistä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti