keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Pidä mua hihast, en haluu olla yksin.

MORJENSTAA ! Oon ihan väsyny. Olin eilen krisul yötä. Koulus oli tylsää, ylläripylläri. Pitäis panostaa, mut hei miks mä stressaisin ku en pääse mihinkää :D MUT KYL MÄ KEKSIN JOTAIN VIEL !
 ja sit tänäa mentii kuvailee myöhemmin... Ei menny suunnitelmat iha oikeel kaaval.. Mut ehkä se sit siitä.

 Ollu ihana sää, ihan niinku eilenki.



Oon tehny monii temppui, joit ei voi käsittää.
Oon valmis parantumaan, tai ainaki yrittää.
Tällanen mä oon, minkä luonnolleni mahdan.


Kaikki mun frendit ootte seisonu mun vierel,
puhunu mun puolest, ku on kissa vieny kielen.
Oon ollu kusipää, paljo suruu tuottanu.



Kiitos, et ootte pitäny musta aina huolta,
hyvii frendei ei löydä vaan sieltä ja tuolta.





:D HEEHEHHEE; mitävittuu mä kuvailen?

tahma ja tuska









santeri !






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti