torstai 3. toukokuuta 2012

Meidän ansiost pullomummotki on matkalla Espanjaan


















Asa - Ystäville

Mahtava sää, aurinko tervehti lämpimästi mutta tuuli morjesti lujemmin. Ei se menoo haitannu. Oli iha jees päivä. Mentii koulun jälkee pelaa korista Emilian, Pinjan, Hillan, Veeran, Waldon, JPn ja Janinkaa. Oli hupaisaa vaikken kauaa jaksanukkaa olla siel. Tuli kauhee väsymys ni sit Kristian tuli hakee mut niille. Katottii leffaa, tai siis se katto.. Koska otin siin pienet päikkärit.
 Jes jes huomen on perjantai! Ei oo kyl mitää suunnitelmii, paitsi et vois nyt ottaa iha rauhallisesti ja vaik vaa makoilla kultsin kainalos, kattoo hyvää leffaa ja syyä paljon herkkuja.
 Harmi vaa et mul on vähä heikko olo, toivottavasti en oo tulos kipeeks.

Kohta on ysienjuhla. Koulut loppuu. Päättärit. Kesäloma. Mitä mä sit teen?
Mua pelottaa ihan kamalasti, mitä jos en tuu ikinä enää näkee näit ihmisiä? Kaikki katoo ja eroo..
Mut nyt mä nautin ja elän ! Sillä jos nää on viimisii hetkii näiden ihmisten kanssa, ni aijon ottaa kaiken ilon irti.





mä vihaan hyvästejä vihaan sitä ajatusta
sitä että pikkuhiljaa tutul jengil hajaannutaan
eikä kokoonnuta kallioille tavan mukaan
sä lähdit eikä luokkakokouksessa tavattukkaan
kurkkuun palaa pukkaa eikä mua halaa kukaan
vaikka lähtiessä väitän että vielä palaan mukaan
mut se on harhakuva johon haluun uskoo ite
tekee lähdöst helpomman, tunnet että sust on siihen
mut mul on kiire mä lyön oven kiinni mennessäni
toivon että löydän jotain yhtä hyvää edestäni 
kaikkien kanssa tietty sovittu et soitellaan
mut oikeestaa harvoi niist tuntee enää ollenkaan
kun paikat vaihtuu, maisemat vaihtuu ja
naiset vaihtuu ja aiemmat haihtuu
ne vanhat pihat on vaan muistona sun pään sisäl
hyvin todennäkösesti et koskaan enää nää niitä
en tiedä kelaaks kukaan muu ees tällä lailla
mut mun mielest lähteminen on vaan aina jännä paikka
en digaa viimesist illoist, viimesistä suudelmista
en digaa siit et tänään joku on enää vaan mun unelmissa
d-d-d-damn, mut niin se menee,
se on elämää silti sit aina ihmettelee.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti