torstai 24. toukokuuta 2012

Maailma muuttuu, siihen pitää vaa tottuu.

Moi vaan. Tänää on ollu ihan kiva koulupäivä. Tulin kotiin ja menin nukkumaan. Ja heräsin hetki sitten, ni käytiin ottaa vähä perheen tytsyjenkaa kuohuvaa tos takapihan prinsessakatoksessa ;-)

Kesäloma 2012 ! ♥ Se ei houkuta mua ... Ainakaan paljon. Mut mua ahdistaa koulun loppu.
Enää 1 Maanantai 1 Tiistai 1 Keskiviikko 1 Torstai 2 Perjantaita ja 1 Lauantai. 
Sitten peruskoulu on kokonaan loppu! Aukeaa uusi maailma, joka kutsuu mua jo luokseen. Mut mä pelkään. Niinhän se on varmasti kaikilla. Mutta kun tätä mä oon pelännyt jo kolme vuotta, ja nyt se on käsilläni. Mun ajatukset harhailevat ja mietin vain menneitä. Aikoja jolloin oli melkein vuosi tähän päivään. Miten olen kasvanut henkisesti. Yksi vuosi. Ja kaikki on muuttunut. Kaverit. Minä. Ajattelutapa.
Mutta niin.. Jos on tilanne mitä ei voi muuttaa, siihen pitää vain tottua. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti