maanantai 14. toukokuuta 2012

Haaste

1. Mitä odotat elämältäsi eniten? - Hmm... No en varmaa oikee mitää. Ehkä ku saa muuttaa omaa kotiin.
2. Mikä on suurin vastoinkäyminen mitä sulle on tapahtunu? - mmm... Sanotaanko että henkisen terveyden kanssa kamppailu.
3. Entä suurin ilon aihe? - kaverit :-)
4. Mikä on sun lempi urheilulaji? - ööö, joku sulkkis varmaa :-D Oon iha surkee kaikes mut se on kivaa
5. Paras matkasi? - Millast matkaa täl tarkotetaa? No varmaa ku pari vuot sit koko perheenkaa kierrettii asuntobussil ympäri suomee.
6. Paikka jossa saat olla täysin rauhassa? - Varmaa mun turvapaikassa :-) Jossai luonnos ?
7. Lempparibiisi? - Every Breath You Take - The Police < tää on ainaki pelastanu mut monilta itkuilta
8. Oletko lapsirakas? - Joooo, rakastan sellasii pikkusii !! Tui tui ne on nii söpöi ja viattomia !
9. Kolme luonteenpiirrettäsi? - No ööhm.. Alistun liian helposti (onkse ees luonteenpiirre?!) rakastan kuunnella ihmisii (?ainaki se kuuluu mun luonteesee) ja öömh, suutun helposti mut en mä sillei nii tosissaa..
10. Kolme ulkonäköpiirrettäsi? - Ruskeet silmät, yks hammas puuttuu eikä ikinä kasva takas :-( ja mul on pallo pää
11. Tää on pakolline: Seuraatko MM-lätkää!!! ? - No en mä niit pelei kato... Joten en.
 
 
 Täs oli joku haaste, enkä jaksa haastaa ketään. Sillä oon liian väsyny.  Kiitos Veeralle !
 
:--) !
 

2 kommenttia:

  1. minäki haastoin sut :( ja kuka joskus näytti sulle ton every breath you take biisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D niii no mut en tajunnu sitä juttuuu, ja toi oli tollai emt emt.... NIIMPÄ ;) ! kiitos siiis kuuluu sinulle <3

      Poista