perjantai 11. toukokuuta 2012

Mennää siitä mistä aita on matalin. Ja sen takia me ollaan tässä asemassa.







Nuppu

Uus rakkaus




Moi. Mul ei oo sanoja. Mul ei oo mitään kerrottavaa oikeestaan.
En oo ollu koulussa nyt kahtena päivänä.
Ostin kivoi kesä vaatteit ja mekon
ja kahet juhlakengät ja kaikkee pientä.

Tää aamu on ollu kamala.
Olin lähös kouluun, mut sit mulle iski sellane mahakipu et
en pystyny ees kunnol kävelee. Siinä sit sähelsin kaikkee.
Menin uloski terassille nukkuu hetkeks
koska en voinu olla sisäl ku oli nii kuuma..

Ulkona on ihanan lämmin, vaik tuuli puhaltaaki.
Keltainen toukokuu mikset sä jo tuu ! 
No nyt se on täällä. ♥ 
Koha on kesäkuu, koulu loppuu. Mua pelottaa. 
Mut mä en pelkää maailmaa, joten mä aijon näyttää sille
ettei se saa kaadettuu mua! Mä haluan elää.

5 kk ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti