keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Meidän piti muuttaa maailmaaa. Ja tänään voidaan hetki olla kuninkaita.

Emilia

Santeri,  Timo

Joona, Emilia, Jussa

Hilla, Veera, Pinja

Veera, Hilla Karoliina, Pinja, Miia

Pinja

Karoliina

Tuomas

(---; mul on henkivartioita !

Joona

Santeri

Tunari & Kehis

 Tänään oli ysienpäivä! tai juhla? tai joku. Mutta niin, melkeen kaikilla pojilla oli puvut ja tytöillä mekot. Kaikki oli nii komeita ja kauniita. Ekaks oli kirkko, nojes. Sitte mentii syömään ja oli kivaa ku oli oikee tarjoilijat eikä tarvinnu ite viiä asioit pois yms. (---; 
Oli kyl sillee pettymys, ku oon aina luullu et tää päivä on sellai WOOOOOOOU, ei se ollukkaa. Mut valehtelematta, jäi kyllä mieleen. Varsinki ku sain tittelin; Vuoden ysien kehis 2012. 

Eii apua. Mua alkaa itkettää ku mietin et tää voi olla yks viimisistä päivistä ku me kaikki ysit ollaan yhessä. Ja oli kyl ihanaa. Oikeesti. Varsinki ne viimiset hetket ku tanssittii ihan täysillä, vaikka joidenkin mielestä se oli noloa. Mitä sitte? Mä ainaki mielummin nautin täysillä, ku istun vaan salin reunalla ja katon ku muut tanssii ja pitää hauskaa.  Ja muutenkin, mä rakastan tanssimista. Sitä kun kaikki on messissä, välittämättä miten tanssii, ja mitä mieltä muut ovat. Ja sitä kun musiikki soi ja antaa vaan mennä! Oli se sitten noloa tai ei, mua ei kiinnosta muiden mielipiteet, koska mä elän sillein miten mä haluan. Ja teen asioita joita rakastan, siinä se. Ei mun tarkotus oo loukata ketään. Ei, ei ei ei, mä vaan elän sillä tyylillä minkä mä tunnen itelleni sopivan parhaiten.:---)

7 kommenttia:

  1. kerranki päästi irti kunnol , anto vaa mennä ja nauttu täysil:) se on pää asia.se on must vaa hienoo ei noloo !! =)

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia ! kaikki ootte ollu niin kauniina :)

    VastaaPoista
  3. Sanna; NIIMPÄ!oli mahtii <3 Ja kiitos Janni :--)) ja nanna.. jep :--( <3

    VastaaPoista
  4. sulle ois haaste mun blogis (:

    www.heidisii.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. KUKA ON LÖLLÖ ? JOONA LÖLLÖ ?? :O AHAHAHAHHAHA LÖLLÖ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Häh? en ymmärtäny oikeen tota sun kommenttia ;o Mutta joo mua sanotaan mun kaveriporukas löllöks. sanottu monta vuotta :-D

      Poista