perjantai 28. joulukuuta 2012

Vaikka eilinen meni miten meni, niin aina voi korjata huomista.

Tässä on muutamia kuvia vuodesta 2012.
Mua naurattaa niin moni asia, paljon hyviä muistoja, mutta kuitenkin niitä huonojakin. Parasta tässä vuodessa on ehkäpä ollut ne päättömät reissut, määränpäänä tuntematon, ja vain taivas rajana. Ja ne monen monet
juhlat joissa on tanssittu jalat kipeäksi ja juotu päät tyhjäksi. Ja ne hiljaiset hetket kun on istunut turvapaikassa ihmisenkanssa, jonka seurassa on hyvä ja turvallinen olla. Tai ne aamut jolloin ei päästy nukkumaan asti.Se hetki kun saatiin päättötodistukset käteen, kyyneleet silmissä jättämässä hyvästejä. Ne riidat jotka vahvistavat, riidat jotka heikentävät. Ne puhelut illan tapahtumista, ne nopeat, mutta niiin tärkeät moikkaamiset. Niin paljon ystäviä, niin paljon onnea. Uusi koulu, uusi minä. Joulu ja nyt mä oon tässä alottamassa tätä tulevaa vuotta innolla.♡

t1 t3 t2 t5 t4

4 kommenttia:

  1. sähän oot nyt ammattistartilla vaii ? mitä oot aatellu sen jälkeen ja ootko panostanu siihen että pääsisit ? :)oot kaunis :) ja tää oli kiva postaus :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ammattistarttia käyn :-) Ja hiusalalla tahtoisin kovasti! mut panostus on ollu tosi surkeeta ku oon ollu nii paljon kipee ja muutenka ei innosta. Ja kiitos paljon :-)!

      Poista
  2. <3 hyvää uutta vuotta rakas <3

    VastaaPoista