sunnuntai 9. joulukuuta 2012

On monta tapaa kuolla, vain yksi elää.

Hei! Nää päivät on menny hurjan nopeesti ja mul ei oo ollu yhtään ylimäärästä aikaa mihinkään.
En oo ollu kotonakaan, vasta torstaina pääsin tänne asti.
Oltiin parin luokkalaisen kanssa tiistaina tutustumas Tuusulan Keudaan hius puolella, ja oikeesti olis niin siistii vuoden päästä opiskella siellä! Ja torstai ja perjantai oli siis vapaita, ja torstaina mä vaa nukuin kaikki univelat pois, söin hyvää ruokaa, katoin tuntematonta sotilasta ja napostelin  sinivalkosii suklaa karkkei. Perjantaina olin Hyvinkäällä äitin, veljen tyttöystävän ja siskojeni kanssa ostoksilla. Mukaa lähti yks neule ja jotai kosmetiikkaa, ja muutamat lahjat! Siitä sitte illalla yhelle kaverille kattoo leffaa ja ajelemaan. Lauantaina sitte pidettii suvun pikkujoulut, jotka vaa huononee vuosi vuodelta, joten ei voinu oottaakkaa mitää erityisen hauskaa. Plussaa hyväst ruuasta ja mukavasta seurasta vaik oisinki toivonu erityisesti yhen henkilön läsnäoloa. Pikkujoulujen jälkee lähin vielä ajelemaan JPnkaa. Oli ihana nähä sitäki ja muit niiit ihanuuksii jotka oli mukana
Tänää heräsin viideltä päivällä. Oisin voinu nukkuu koko päivän ohi koska eilinen sisäls niin paljon draamaa.


Mut ens viikko näyttää kiireiseltä, mutta ehkä mä palailen ku kerkeen.
  Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!


o9 o11 o10 o1 o12 o2 o3 o4 o5

4 kommenttia:

  1. onks noi sun omat ripset? on meinaa sika kivat (::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo omat :( lisäilen aina kaikkii juhlii irtoripsiä ja oon jääny niihin koukkuun! mut ne on tosi hyviä :-) suosittelen!

      Poista
  2. Voiku oot kaunis :-)! JA IHANII NOI KOIRAT, aaa mun sydän suli ! :-D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :') kiitos julia! NII mun pikkuset <3 tost puuttuu viel yks pieni kääpiövillakoira, mut siit ei tullu hyvää kuvaa ku se ei taho pysyy oikee paikallaan! :D

      Poista