tiistai 1. tammikuuta 2013

Unohdetaan surut ja panostetaan nauruun.

Hei kaikki! Ja hyvää vuotta 2013 kaikille.
En oo oikee kirjotellu, koska en oo jaksanu kantaa kameraa mukana.
Keskiviikkona olin Hillalla ja Pinjalla juhlimassa, ja voin sanoa että mä en oo ikinä varmaa tanssinu niin paljoo, niin montaa tuntia putkeen. Oli mahtavaa! Näin kaikkii vanhoja tuttuja ja sain uusiaki tuttavuuksia. Oli kyl kokonaisuudessa ihana ilta, vaikka moni asia onki hämärän peitossa. Siitä sitte torstai aamuna lähettii Pinjan, Waldon, Leevin, Hillan ja Neankaa ostoksille Stadiin, ja en kyllä tee sitä virhettä enää ikinä, että lähen parin tunnin yö unilla, jalat niin kipeinä et miltein pystyy kävelemään ostoksille sinne ihmismassaan. Ostos saalis jäi pieneksi, mutta ei se haitannu koska sain mun uudet rakkaudet, joil en osaa viel kävellä kunnol (ehkä tuutte näkemään ne vielä täällä bloginkin puolella ;-) ).
Perjantai aamuna sitte lähin uudelleen Stadiin siskojen kanssa, ja löysin sieltäkin parit kivat jutut.
Viikonloppu meni oikeestaan tosi rauhallisissa merkeissä, ajeltiin ja tein itelleni geelikynnet ku edelliset hiukan kärsi. Sunnuntaina olin J-Pn, Tommin, Emilian ja Janinkanssa kattomassa Piin elämä, ja suosittelen! On kyl yks parhaista leffoista mitä oon nähnyt.

Uusvuos meniki sitte railakkaasti ja hyvässä seurassa. Alkuillasta näin vanhoja tuttuja, joiden sanat anto taas paljon itseluottamusta ja kestohymyn koko illaksi! Lähettiin sitte ennen vuodenvaihtumista Stadiin J-Pn, Emilian ja Janinkaa, ku muut ei halunnukkaa tulla mukaa. Harmittaa ku ei ollu kameraa (mut onneks radiopuhelimet oli messis ;DDDDDDD) koska reissu oli kyl onnistunut ja ilotulitukset oli tosi hienoja siellä ihmis massan yläpuolella, eikä vesisadekkaa poistanu sitä hymyy huulilta.

Mä pahoittelen ku täst tekstistä tuli kauhee romaani ja kuviakaan ei ole ihan liiakseen, paitsi nää mitä emppu räpsi puhelimellaan :-)
 No mutta huomenna kouluun.. Katotaa et miten mä jaksan muka herätä.


UV1 UV2 UV3 UV5 UV4 UV6

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti