maanantai 24. joulukuuta 2012

.. mut vain sä mun juhlan teet ! ♥

Joulu tuntuu nyt menneeltä, kun on ruoka syöty ja lahjat avattu.
 Haudallakin käytiin ja katsottiin lumiukko ohjelma.
 On ollut ihana päivä koska koko pehe on ollut koolla, eikä oo tarvinnu pukeutuu mitenkää erikoisesti ja meikitki on voinu jättää suosiol veks.
Kohta mä meen vielä saunaan ja nautin jääkylmän siiderin kasvonaamion kera!
Lahjalista oli tyhjä mutta kyllä mä silti sain kaikkea kivaa (teen siitä sitte postauksen erikseen) ,
 mutta paras  lahja oli kyllä se kun oma kulta tuli käymään täällä ennen töitä
ja tulee taas aamulla mun viekkuun  kun pääsee töistä.
Hatausmaalla oli kaunista. Se kynttilämeri loisti niin kauniisti.
Nyt oon tosi kipeä. Mä en maista edes ruokaa, ja se ärsyttää koska rakastan jouluruokia.

Mä toivottelen uudelleen ihanat joulut kaikille! Ja toivottavasti on ollut mahtava päivä jokaisella :-)


r1 r2 r3 r4 r5 r7 r6 r8 r9

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti