sunnuntai 23. joulukuuta 2012

On niin helppo olla onnellinen et se pelottaa mua.

Hei vaan! En oo saanu aikaseks tulla kirjottelemaan, koska mulla on ollut niin paljon tekemistä.
Keskiviikkona mä hyvästelin ne päiväkodin lapset ja hoitajat haikein mielin.
Torstaina piti herätä vielä aikaisin koska mentiin kirkkoon, koululle ja siitä sitten kotiin. Mun panostus ei tosiaankaan näkyny tuloksissa. Ehkä mä alan nyt käymään koulussa ihan kunnolla.
 Pinja tuli meille pitkästä aikaa ja oli niin mahtavaa viettää laatuaikaa parhaan ystävän kanssa. Tehtiin geelikynnet molemmille, joista tuli aika karut. Juotiin herkullisia drinkkejä ja saatiin uusia reseptejä. Illalla sitte lähettii käymään Mäntsälässä. Mua naurattaa kuinka säälittävät ne joulukoristeet siellä on :-D Perjantaina mentii sit J-Pnkaa Porvoosee ostaa viimiset joululahjat ja voi kuinka mä rakastan sitä paikkaa. Ne jouluvalot, ne kadut, ne pienet kaupat, se tunnelma !!!!!
Eilen sitte menin Hillalle istumaan iltaa ja oli kyl tosi kivaa. Harmi etten ottanu kameraa mukaan.
Nyt alan siivoomaan huonetta ja sit kääriyidyn peiton alle koska mä olen vähän kipeä (vihaan tätä ku oon koko aja kipeenä :-( ) ja väsyttää tosi paljon.


ps. sori ku teksti tökkiiiii mut en pysty ajattelemaan :-D
ps. JOO ihanasti korostuuu toi mun juurikasvu näis kuvis :-D mut äiti sano et se näyttää hyvält näis hiuksis ni ei värjätty sitä pois (ei pääse kyl oikeuksiiinsa näis kuvis)

HYVÄÄ JOULUA TEILLE IHANILLE!


q1 q2 q3 q4 q5 q6

2 kommenttia:

  1. onks toi sun kaveri ulkomaalanen ku sen hiukset on tommoset ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo :-) Ihan täysin suomalainen. Kaikki aina vaa luulee et Pinja on ulkomaalainen koska sil on sellane ihanan ruskee iho ja tollaset ihanan pörröset hiukset luonnostaa.

      Poista