sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Hypätään käsi kädessä maailmanlaidalta

Mä olen elossa. 
Pöpö joka piti musta kaksin käsin kiinni, on luovuttanut toistaiseksi.
 Koko viikko on mennyt sängynpohjalla, paitsi eilinen.
Oltiin syömässä amizzassa porukoitten kanssa 
ja illalla sitten kavereita ja hyvää oloa.
Ukki on sairaalassa ja tuntuu oudolta kun naapuri talo on tyhjillään.
Lunta on paljon ja jouluun on enää viikko. Lahjalista on jäänyt tyhjäksi.
Ei mulla ole toivomuksia, sillä mulla on kaikki mitä mä tarvitsen.
Työharjoittelua on jäljellä enää kolme päivää
 ja mä jään ikävöimään niitä ihania ihmisiä.
Huomenna olis tarkoitus mennä päiväkodin lasten kanssa saaren joulumaahan.
Ei mulla oo oikeestaan mitään kerrottavaa, lomaa ja joulua odotellessa.
Ja sitä kun aurinko alkaa taas paistamaan ton harmaan taivaan takaa.


Hyvää lomaa niille joilla se on jo alkanut & tsemppiä niille jotka viettävät viimeisiä päiviä koulussa/töissä ennen lomaa! :-)


p1 p2

2 kommenttia: