maanantai 4. maaliskuuta 2013

mut elämä ei oo huora, sitä ei voi juoda kauniiks.

Tänää mulla on huono päivä. Heti aamusta lähtien mul on ollu paha olo ja kaikki tuntuu niin turhauttavalta.
En oo käyny ulkona, enkä aijokkaan käydä. Mun pitäis siivota, mut en mä jaksa, koska tää on yhtä sotkunen heti huomenna taas. Rakastan isoja löysiä vaatteita mitä löysin mun vaatekaapista. Lippikset ja pipot on kivoja. Räväkät silmämeikit ja punainen huulipuna on paras. Kamera täynnä kuvia, joiden laatu on yhtä surkee ku toi ilma.Viikonloppu meni nopeesti. Perjantai oli iha katastrofi mut kyl mä olin silti onnellinen. Ruotsin koe meni päin helvettiä ja ilta viel huonommin. Lauantaina oli kivaa, vaikken mä osaakkaa keilaa. Oli ihana nähä noit tytsyjä pitkäst aikaa, vaik eihän se enää ollu samanlaista ku ennen. Eilisen mä vaa nukuin ja tein geelikynnet, mut onneks JP piti seuraa. Tyhmää ku ulkona on kylmä. Vihaan ku krisu on yö vuorossa. Vihaan nukkuu yksin. Tänää ei tosiaan oo mun päivä. Voisin hautautuu peiton alle, lopettaa turhan valituksen ja alkaa kattoo Hopeanuolta. 4a 1a 2a 3a 5a 6a 7a 8a

2 kommenttia:

  1. haha tiiän tollasen päivän :-D oot taas nii nättinä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaikki pienetki jutut tuntuu tollasena päivänä ylivoimasilta :-D! ja kiitos virve <3

      Poista