keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Mä olen kyllästynyt niihin voimiin jotka ohjailee mun elämää.


Teen vähän erilaisen haasteen, koska en tahtonu tehä sitä minkä kaikki on jo tehnyt :-) 


1. Mun nimi on  Ella ja oon koht 17 ja mun mielestä se on paras ikä.
2.  Rakastan kattella tähtii hyvässä seurassa, haaveilla tuntemattomasta ja tehdä suuria lupauksia.
3.  Rakastan juhlimista ja sitä et tanssii niin paljon et ei enää saa henkee.
4.  Nukkuminen on se mun juttu. Voisin nukkuu ihan milloin vaa ja missä vaan.
5.  Mul on ihan paras perhe ja haluisinki isona olla samanlainen äiti ku mun äiti on ollu mulle :-)




6.  En pärjäis ilman niitä hetkiä ku saan olla hetken yksin ja hengähtää.
7.  En tiiä mitää niin parasta ku ne lämpimät kesä illat jonkun ihanankaa. Ja syksyn pirtee pakkanen aamulla!
8. En ikinä kyllästy siihen et mulle sanotaa 'arvaa mitä' tai et jos sanotaa jotai tärkeetä ni lauseen peräs on mun nimi. 
9.  Tykkään olla auton kyydis ku joku driftailee tai ajaa tosi lujaa.
10. Pelkään menettämistä, pimeetä ja sitä et jp lähtee armeijaa.




11. Mua jännittää mennä uuteen kouluun ( jos nyt ees pääsen mihkään)!
12. Haluisin tällä hetkellä sairaslomaa elämästä.
13. En voi sietää ihmisiä jotka valehtelee tai on kaksnaamasia.
14. Vihaan hyttysii ja ällöttävii ötököitä!
15. Musta on outoo ku pienenä harrastin tanssia joku 7 vuotta ja esiinnyin isollekki yleisölle,
ni nykyää en pysty esiintymää yhtään.


16. Tykkään olla prätkän kyydissä jos luotan kuskin ajotaitoihi.
17. Vihaan sitä tunnetta ku on syöny liikaa.... yöh.
18. Mul on pakko olla jotai kynsilakkaa kynsissä, koska muuten mua ahistaa.
19. Oon yrittäny opetella elämään hetkessä, mut nyt siit on tullu vähä ongelmia, koska
koulu jutut yms. on jääny vähä sivummalle. 
20. En haluu suututtaa ketään, ja koitan olla mahollisimman kiltti kaikille, mut nykyään mun on vaikee olla sellasille ihmisille kiltti jotka kohtelee muita väärin.




21. Mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka kiusaa heikompia! Ja kiusaaminen ylipäätänsä saa mun vihaseks.
22. Haluun isona matkustelemaan ja nähdä kaiken, koska en oo ikinä käyny ulkomail.
23. Toivoisin et mun vaatekaappi ois täyn ihanii vaatteita ja pieniä kokoja täynnä...
24. Mä olen tosi huono valehtelemaan.
25. Mä pystyisin olee monii päivii ilman et mä puhun kellekkään, oon kyl tosi riippuvainen ihmisistä ja ikävöin helposti, mut silti oon vähän erakko luonne.



26. Mä olen onnellinen kun mun itseluottamus on alkanu parantumaan.
27. Mä olen aika kova juhlimaan, tai niin ne sanoo. Mut en voi sille mitää et rakastan sitä et kaikil on hauskaa ja voi vaa nauraa ja tanssii ja elää hetkessä.
28. Mul on parhaat kaverit
29. Ilman musiikkia mä en kestäis, se on se asia mikä pitää mut elossa.
30. Rakastan kuunnella ihmisiä ja ne kaikki deepit keskustelut mitä on käyty aamuyöllä on parasta. 


31. En tiiä mitää ihanempaa tuoksuu ku vast ajettu nurmikko ja kesä sade ja puhaat lakanat ja pojat tuoksuu hyvält.
32. Rakastan mun poikaystävää hurjan paljon
33. Tykkään rääkätä itteeni sillee et vaik esim. pakko juosta ihan loppuun asti ja sit lihakset huutaa ja on voittaja fiilis.
34. En tykkää syyä karkkii yleensä, mut ruokaa senki edestä. om nonnom
35. Haluun kampaajaks ja jos en pääse kouluu opiskelemaan sitä alaa, ni meen oppisopimuksel. Koska jos se on se mitä haluun, ni miks mä tekisin jotai muuta.


36.  Oon koukussa Pakoon ja oon ihan rakastunu toho päänäyttelijää !
37. Haluun isona paljon tatuointeja!
38. Rakastan nauramista ja sitä et ku nauraa niin paljo et vedet valuu silmistä ja ei saa henkee.
39. Mul on migreeni ja täl hetkel mul on ollu kolme päivää pää kipee taas putkee.
40. Haluun pyytää anteeks ku nyt on tälläsii outoi postauksii ja epäilen ettei kukaa jaksanu lukee tätäkää loppuun !
3


6 kommenttia:

  1. mä luin lopppuu asti :) ja mulla ois pari kysymystä :-) mikä oli sun keskiarvo kun hait kampaajaksi ? ja että kuka on sin inspiraatio niinkuin ihminen et saatko inspiraatiota keneltä/bloggaajalta tms :) kiitos jos vastaat ! ja tykkäään sun blogista tosi paljon ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ysillä kun hain se oli jotain 7, ja silloin en päässy ni nyt ku hain ammattistartilt ni en oo siit keskiarvost yhtää varma koska me ei olla saatu viel kaikkii numeroita tietoon :) et toi on vähä hassusti, mut kyl se ainaki nous tietääkseni! Ja toi inspiraatio, hmm en oikeestaa tiiä :D vaikee kysymys, koska seuraan ihan kaikenlaisia blogeja maan ja taivaan välillä, et ei oo mitää yhtä tiettyy mikä ois lemppari. :) Ja anteeks nää tosi huonot vastaukset näihin sun kysymyksiin. :) ja kiitos paljon kommentista!

      Poista
  2. oot rakas <3 pus.
    toivon niin et pääset kampaajaks!

    t. joku niin lähellä mut niin kaukana ;)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sinäkin <3 JA niiiiiiin mäki, saat olla aina mun vakio asiakas ;) <3

      Poista