torstai 28. helmikuuta 2013

syötä mun haavoihin lisää vodkaa

ö1 ö2 Koko viikko on vierähtäny ihan sairaan nopeesti. Huomenna on jo perjantai, enkä malta oottaa. En oo vielkää tehny yhteishakuu, mut päätös on kumminki jo aika selvä, mut vaikeint on päättää ne toiset vaihtoehdot ku ei oo mitää muuta mitä tahon! Lauantaina on tytsyjen ilta, ja ihanaa nähä taas kaikki noi parhaat yhessä. Ja Veera Miten voikaa ikävöidä jotakin ihmistä näin paljon?

Oltii tänää luokankaa Lahessa jossai hiihtomuseos ja siel hyppytornis, 
ja nyt oon taas kokemuksen rikkaampi. Ja vahvempi, koska
mua pelotti niiiiiin älyttömästi et meinas iskee paniikki. Mut mä voitin sen.
Rakastan mun uusii housuja jotka näätteki jo kuvista. 
Mä olen onnellinen, vaikka mikää ei tunnu menevän oikein.

Jos ihminen olisi onnellinen vain silloin kuin kaikki 
on täydellisesti, niin oisko se koskaan oikeasti onnellinen ? 

7 kommenttia:

  1. ihanat pöksyt :) ja toi vika teksti on niin totta

    VastaaPoista
  2. minne aiot hakee ? ja minne paikkakunnalle ? :)

    VastaaPoista
  3. Hei mistä oot noi housut ostanu, ihan sikaupeet! :)

    VastaaPoista
  4. Lindexistä, eikä maksanu ku vaa 20e :-)!

    VastaaPoista