sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Ei tollasii löydy ku päästä sateenkaaren

Mulla on parhaat kaverit ja poikaystävä ikinä!
Viimeks ku puhuin siit yllätyksestä, nii nää ihanat oli suunnitellu reissua
kohti Tallinnaa koska en oo koskaa ollu siellä :-) !!!!!!
Aamul silmät unihiekassa ja masu täynnä perhosia lähettii kohti satamaan. 
Menomatka meni aika väsyneesti ja nälkäsinä. 
Taidan rakastaa aika paljon sitä et ku maata ei näy missää ja tuuli puskee ihan täysil ja hiukset sotkeentuu.
 'Aina ku me tullaa tähä kannelle rupeet virnuilee tollee' hihi
Maissa sitte etittii ruoka paikkaa, mut joko kaikki oli kiinni tai ihan täynnä. :-D 
No ei siin mitää, käytii shoppailemassa superalkossa 
ja se jäiki ekaks ja vikaks kaupaks,  koska oli vähä kannettavaa ni ei viittiny lähtee kiertelee..  Paluu matka meni hitaasti, mut ei se mitää. Suomi on humaltunut maa ja sen kyl huomas niist monista keskusteluista tuntemattomien kanssa. Mut oli hyvä reissu jos ei lasketa sitä et jäin vessaa lukkojen taakse ja ei ollu puhelinta ja menin iha paniikkii :-D olen idiootti.!! Mut onnellinen sellanen koska mul on tollasii timantteja viekus
Illalla sitte viel mentii jatkoille yhelle kamulle, ja suihkun lattia on paras ja emppu.
 

Mut täs ois kuvii Empun iphonesta koska mun kameran kuvat on tosi huonoi.

   Väsynyt reissaaja kiittää ja kuittaa.
ps. mun on pakko olla tehny jotai ees oikein koska oon täs parin päivän aikana saanu jo kolme kukkakimppuu muutamilt ihanilta.




a2
a10
tyhmästä päästä kärsii koko ruumis...

a4 a5 a6 a7 a8 a9 a11 a12 a13

4 kommenttia:

  1. mitä noille käsille on tapahtunu ?:o näyttää tosi kipeeltä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niis on palovammat, koska silloin polttomerkkaus oli hyvä idea. :D

      Poista
  2. Näyttää varmaan tosi nätiltä noi tulevat arvet!! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiiinpä... empun tyhmästä päästä kärsii mun koko ruumis!

      Poista