sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

En ees jaksa selittää, vaik joku tulis kysyy. Helpompi olla hiljaa ja kaikki kuittaa hymyyn.

Moiksuli!
En oo taaskaa saanu kirjoteltuu, en löydä oikeit sanoja mihinkään.
Oon ollu koko viikon kipee ja maannu peiton al kattoen pakoo,
mut silti tuntuu et tää pöpö ei lähe musta pois. Torstaina sain jopa
jotai koulujuttuja tehtyy. Perjantaina menin Rinan
yllätys synttäreille vaik olinki kipee. Sieltä sit melkeenpä suoraa
peiton alle nukkumaa. Eilen sitte vietin koko päivän Hillan ja Pinjankaa, 
koska järkättii niille yllätys synttärit. Oli kiva ilta,
ja pitäähän mun rinsessoi nyt juhlii kunnolla ku kerran elämässä
sitä vaa täyttää 17 Oli ihana nähä Astaa jota en oo taaskaa nähny pitkää aikaa!!! Jalat vähä kipeenä tanssimisesta. Nyt on tyhjä olo, joten voisin piristää itteeni hopeanuolella.

a1 a2 a3 a4 a5 a6



En tiiä mikä mut teistä eros pitää, kaikki puhuu ympärillä mut en kuule mitään.
En millään erota sanoja, en näitä naamoja. 
Aika rientää, en millään saa vauhdist kii. Ja siksi täs omassa maailmassa ku autisti.
Ja liian nopee kesä vaihtuu syksyksi, ja venaan vaa koska mun suupielet taittuu hymyksi.
Ku läheisetki vaan tekee tyhmyyksiä, tuttujen kasvojen keskellä ku ypöyksin.
Enkä tiiä kuka tät tarinaa kuvittaa, mut osan täst vois pois vaan kumittaa.
En pääse juoneen mukaan. Ei kerro mulle kukaan. Vaikka huudan kuinka tuntuu ettei kuule kukaan.

2 kommenttia:

  1. oi ihania kuvia :-) ja hejj jätin btw mun blogiin sullekki ton haaste-hommelin :-)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :-) Ja joo huomasin, väsäilen sen sitku kerkiän

      Poista