tiistai 19. maaliskuuta 2013

Jotain ihmetyttää, kun se kysyy, mihin meen, Ja mä vastaan: "Mihin vaan."


 Mä haluan nähdä kaiken. Mahdottoman ja mahdollisen, ihan jokaisen maailman kolkan.


Ja tuntee sen vapauden, mitä mä kaipaan. 

Mä haluan kokea sen jännityksen, sen tunteen et pääsin pois.


  Tahdon nähdä ne salaperäiset vesiputoukset siellä viidakoiden keskellä, ne upeet valot kaupungin nukkuessa, lumen siellä vuorten huipuilla, aallokot valkoisilla hiekkarannoilla.


  
Haluun nähä sen ison punasen vuoren jonka nimee en tiiä, ne aavat laaksot joita ympäröi vuoret, ne kilometrejä pitkät hiekkarannat, ne kauniisti kukkivat kirsikkapuut. 


Mä haluan elää täysillä, kokea, nähdä, tuntea, rakastaa, nauraa, itkeä.


Haluun tutustua eri kulttuureihin, syödä erilaisia ruokia, oppia puhumaan eri kielillä, (vaik suomiki tuntuu jo liian vaikeelta mulle :D!), saada paljon ystäviä muista maista, kadottaa mun sydämen pieniks palasiks maailmalle.

 Ja lopuksi palata kotiin sun luo.








 kuvat: we♥it

2 kommenttia: