torstai 20. syyskuuta 2012

Oon pahoillani kaikesta, jokaisesta arvesta. Yhdessä pitkään käveltiin, kiitos, anteeks, näkemiin.

HEI! En oo kerenny taaskaan kirjottelemaan, koska koulu, työt, koulu, työt, koulu, työt. 
Mut tänää en oo ollu töissä mut koulussa joo! Eilen oltii meijän luokankanssa jossai Hula hula- kuvauksissa ja oli sinänsä ihan hauskaa. No mutta niin.. Tänään siis tulin kotiin suoraa Leevin kyydillä, ja Hilla tuli meille ja leikkasin sen hiukset ja lähettii kuvailemaa. Syksy on niin kaunista aikaa. Rakastan noita lehtiä, rakastan kun saa pukeutua lämpimiin villapaitoihin, ja kietoutua isoihin huiveihin, ja parasta on villasukat
! Metsästettii ympäri järvenpäätä ettimäs jotai syksyst maisemaa :-D huonolla lopputuloksella.
No mut viikonloppu suunnitelmis on shoppailu ;-) 
Eli lauantai aamuna ollaa mun siskonkanssa lähdössä ekaksi Valtterille kattoo löytyiskö sielt jotai,
ja siitä sitte Helsinkii ostoksille. :-)
Ja huomisesta en oo viel varma, pitää kattoo mitä vastaan tulee! 
MUTTA PITKÄÄN ODOTETTU PALKKA
Ja huomenna tai lauantaina nään sitte Astan ! Voi kuinka mul on sitä ikävä :-( ♥ 

Mulla on myös ikävä erästä henkilöä. Tietysti monia muitakin, mutta
yhtä tiettyä harvinaisen paljon. Kaipaan sua, missä sä olet ?

2lehtiä 1pyörät 3hilla 4lehti 5minä 6minäOIKEE
elo-syys 2009 226  Silti me muututtiin, kasvettiin erilleen.
Nyt eri piirit, eri paatit laskettiin vesille.
Maailma muuttuu, ja ihmiset sen mukana.
Ja vaikka mitä luvataan, nii toisemme viel hukataan....

[Kymppilinja - Kiitos, anteeks, näkemiin]

... Mut mä en haluu hukata sua ikinä. 

4 kommenttia:

  1. ihanii kuviii ella ! <3 just kivan syksysiä, noi värit (!!!) Ja eikä, mäki oon aina halunnu käydä Valtterissa, epistä ! :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti juli :-) SYKSY <3 Ja joo, se on iha kiva mesta :-) !! et kannattaa käydä joskus jos vaa mahollist.

      Poista