keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Ja vaik on kaikki hyvin pää leipoo kiinni, Enkä tahtois purkaa sitä läheisiini, Virkee mut väsyny, tyytyväinen mut katki, Kuski hereil ja toivottavasti vastaantulijatki.

Nyt ku oon ollu tääl kotona kipeenä peiton alla ja kattonu ku ulkona sataa vettä ja on kylmä, ni oon alkanu ikävöimää kesää. Lopulta mä päädyin kattelemaa viime kesän kuvia. Voi kuinka mul on ikävä sitä lämpöö ja aurinkoo, ja varsinki niitä ihmisii ja sitä vapautta. Ne ihanat reissut ilman mitään määränpäätä, ne tyhmät ideat, ilman mitään järkee, ne iloset ihmiset täynnä rakkautta. Kyllä mä rakastan syksyyki yhtä tapapuolisesti ku kesää, mut mua harmittaa ku mulla ei oo yhtä paljon aikaa tehä asioita mitä haluisin. Enkä mä nää niin paljon ihmisiä. Vihaan tätä ns kierrettä, ja sitä et miten jokane päivä menee samalla kaavalla kuin edellinen. Mut ei saa valittaa, ja onhan näissäki päivissä kaikkii pienii mahtavuuksii! Ja hei koht on jo joulu ja uusvuos!

Eli oon siis kipeenä, mut huomen ois tarkotus mennä kouluun koska mul on koe ja ei tää tästä paremmaks muutu :-) Oon maannu vaa kotona, mut on tääl käyny muutamii ihanuuksii moikkaamas mua ja vieny mua mäkkii ;-D ja sit toi yks hassu oli tääl yhen yön mun seurana, mut ressukka tais tulle ite kipeeks.

Mut noni hyväää loppu viikkoo kaikille ! :-)
Ja vähä myöhäs mut tsemppii niille joil on koeviikko käynnissä!
DSC_0205 tuskaaaa DSC_0214 aaaaaaaaa aaaaaaaaaa DSC_0123 bbbbbbbbbbbbbbbb Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket DSC_0202

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti