torstai 27. syyskuuta 2012

Naura elämälle. Naura vastoinkäymisille. Naura itsellesi ennen kuin muut ehtivät.

aaa3
Otin nyt tollasen puhelimen käyttöö :-) iloveit ♥  & tos kuvas on minä ja iskä!!
aaaa1

aaaa2

aaaa6


Hei! Ei mul oo mitää uutta kerrottavaa, paitsi etten menny tänääkää kouluu. Oisin muutenki menny tekee sen kokeen vaan mut sitä ei pidettykkää tänää ku se maikka oli kipee. No empä oo tehny mitää järkevää tänää.
Ja tos on pari kuvat niist jutuist mitä oon käyny nopeesti ostamassa tän viikon aikana, eli hiusnaamion ja tollasii lisäripsii ;-)

Viikonlopun suunnitelmat on vähä auki, mut huomenna ainaki Empunkanssa :-) Ja pitäis nähä muutamii ihanuuksii, toivottavasti kerkeen !

Joten hyvät viikonloput kaikille ! 

4 kommenttia:

  1. Hei mä oon kans miettiny noit hiusnaamioit, onks toi hyvää ? :D ja paljon toi makso ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon käyttäny tota vaa kerran mut kyl toi vaikutti aika lupaavalta! Tuli tosi pehmeet hiukset ja muutenki paljo kivemman tuntuset kuivina ku yleensä :-)Ja toi makso suunnillee jotai 6euroo, et ei kovinkaa paha hinta :-)

      Poista
  2. ella ootko värjänny sun hiuksii ? ne on jotenki vaaleemmat ku ennen :) okei en kyl muista milloi oisin sua nähny mut silti =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo, nää oli kesäl jo melkee blondit paitsi latvoist, ku laitoin pariki kertaa blondei raitoi ja aurinko vaalens iha kivasti :-D Ja nyt laitoin ruskeit raitoi tonne päälle et se vähä tasottu ton latvankaa. Et en mä sillei mitenkää värjänny, laittanu vaa muutamii raitoi :-)

      Poista