lauantai 15. syyskuuta 2012

Niinku raamatuskin jo kuullu sanottavan Et kohtele muit niinku haluisit ittees kohdeltavan Mut tuntuu ettei kukaan enää elä sen mukaan Ku jengil vaan liian kiire ajaa omaa etuaan

Hei! Olen vähän haikein fiiliksin kun luin facebookista noita päivityksiä nuoren miehen poismenosta. Ahdistavaa ajatella mikä tuska kaikilla läheisillä on. Se on jotenkin outoa että elämä voi loppua hetkessä ja sitten onkin poissa. Pitää muistaa ettei huomista ole luvattu. 


Olen ollut kirjoittelematta, ja syy siihen on etten mä vaan ole saanut kuvia koneelle, ja ilman kuvia en ole halunnut postauksia tehdä. Ei mulle oo tapahtunu edes mitään ihmeellistä, paitsi että mul on panostus fiilis; olen saanut kokeesta hyvän numeron (yllätin itteni ;-)), äikän kirjotelmasta kehuja ja muutenkin ! JA mä olen tosiaan pystyny olemaan ostamatta omaa askia.. Syöpäkääryleet siis saavat nyt ihan oikeasti loppua. Mä en halua pilata ulkonäköäni ja terveyttäni niin turhalla asialla. 

Mutta joo. Nyt viikonloppuna en oo tehny mitään ihmeellistä, eilen kävin J-Pn kanssa syömässä kiinalaisessa (NAM RAKASTAN SITÄ RUOKAA NII YLIPALJON  ♥) ja ajeltii vaa ku se lähti tänää aamul prahaan tai johki tollasee :-D Ja tänää oon vaa ollu himassa; siivonnu, kokannu, tehny marenkei, tiskannu yms :-) ollu kotiäiti fiilis kyl.
Mut Kristian ( ♥ ) tulee hakee mut kohta kun pääsee töistä ja meen tänää niille yöks :-) Joten heippa ! Ja kun en varmaa huomenna kerkee kirjottelemaan niin hyvää alkavaa viikkoa jo valmiiksi ! 


3
Oon iha rakastunu näihi miniweetabixeihi, NAM NAM :-D joo ruoka on tosi hyvää. t pallero
1 2 4

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti