sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Et voi parantua ennenkuin päästät irti. Sillä niin kauan kun sinä itse pidät kiinni menneisyydestäsi, se kyllä pitää kiinni sinusta.

Mä en löydä lauseita. En oikeita sanoja. Viime viikko oli kiireinen, niinkuin myös varmasti tuleva viikkokin. Viikonloppuna sentään sai hengähtää; hyvää ruokaa, mahtavaa seuraa, synttäreitä, juhlimista, shotteja, nauramista, itkemistä, fiilistelyy, onnellisuutta, kiukutteluu, kylmyyttä, päätöksiä ja sen sellasta.
Tänään mä sitten olen ollut vain kotona ja lähin Hillan ja Pinjankaa kuvailemaan pitkästä aikaa.

Mun on vaan lähdettävä, pienet piirit ahdistaa
Aina sama laulu, mä en vaan voi tanssii sen tahdissa
Mut jos sä pystyt niin tanssi vaan, tanssi vaan
Mä tarviin vaan ilmaa, nähtävänä maailma
 [Näkökulma - Toisaalla]


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti