sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Ja sä oot kaunis vaikket enää tunne niin, ne vaikka veivät sulta uskon ihmisiin.

Moikka ja hyvää joulukuun ensimmäistä!
 Mä olen jo aika hyvin selättänyt tän pöpön vaikka vielläkin on vähän flunssaa.

 Mä olen kovin vihainen maailmalle. Ja sille kuka keksi sen että paha saa aina palkkansa. 
Ja ihmisille. Ja teoille jotka saa voimaan pahoin. Tekis mieli vaan hautautua peiton alle ja syrjäytyä maailmasta.  Tää viikonloppu on saanu mut ajattelemaan kuinka rankka tää syksy onkaan ollut henkisesti.
 On kovin vaikeeta nähä maailma kauniina paikkana. Onneks on enää tää kuukaus ni vuosi vaihtuu ja kaikki tuntuu taas hetken paremmalta. 

Olin lauantaina Porvoossa meijän perheen tytsyjen, serkun ja tädin kanssa joululahjaostoksilla ja tänään viel Jumbossa ostamassa muutamat jutut. Porvoo on niin kaunis paikka,
 mut eilen se vaan meni siin kiireessä ohi ja ei ehtiny nauttimaan. Onneks on vielä aikaa. 

Ensi viikolla vaihtuu jakso ja päästään toivottavasti taas työsaleihin.
 Ja toivottavasti ne 3 koetta mitä jäi viime viikolta tekemättä menee hyvin, jos ne saan tehtyy. 

Mut nyt meen kuumaan suihkuun ja paketoimaan lahjoja! oi että mä tykkään joulusta.


a1 a4 a2 a3 a5 Ostin itelleni joululahjaks IsaDoran luomivärimoussen, hintaa täl oli n.17e ja sitte tälläsen suihku- ja kuorintavoiteen joka oli alessa n. 4e :)

1 kommentti:

  1. hei muruseni oot taas värjänny hiukset!!! kivalta näyttää :) tai no mikä vaan näyttää kivalta sulla... ihan epäreilua :D oi porvoo se on kyllä niin nätti paikka! hyvää joylukuuta löllöööö ja hauskaa kaikkea olet rakas ! <3

    VastaaPoista