torstai 19. joulukuuta 2013

Heikko sydän ja kaks vasenta jalkaa, huono iho enkä osaa ranskaa.

Tässä tällänen pieni turha postaus, mutta halusin vaan päivitellä jotain ja esitellä uusia jutskia. :)

Perus väri shampoo ja hoitoaine Garnier,
Color maski Biozell, tätä en oo viel päässy kokeilemaan mut huomen varmaan jo kokeilen :-)
Huulikiilto ja puuteri Lumene, tää huulikiilto on vaan niin parasta ja toi puuteri peittää kiiltävän ihon ihan super hyvin!
Kuivashampoo Klippoteket (kai?) , vaikutti tosi hyvältä :-)
CC- voide Lòreal, tän pitäis peittää punasuutta mut ei tää kyl mul toimi yhtää :/ ja aika huono peittävyys.
Ja koru vissii H&M.





Tää viikko on ollu tosi kiva. Me ollaan koulussa värjäilty toistemme hiuksia ja kaikille on tullu tosi hyviä lopputuloksia vaik tää oliki meijän eka värjäys :) Ja sit tänää opettaja vaa käski mut auttaa yhtä kolmosta asiakaspalveluun. Laitettiin tyviväri sille asiakkaalle. Olin ekaks ihan paniikissa, koska meil alkaa vast keväällä asiakaspalvelu. Mut se meni onneks sit hyvin ja jännitys katos heti ku sain siveltimen käteen. Tykkään tosta alasta ja oon niin varma et tää on mun juttu! Toivottavasti tää innostus hiuksia kohtaan ei katoo ikinä!!

Mut nyt tylsistyn kotona ja koitan kuvata mun uusia hiuksia tänne, mut ei onnistu... Kaikki valot tuntuu vääristävän niitä :( MURRRRRRR.



APUA miks noitten kuvien ala reunoihin tuli noi tekstit :o!!!!

4 kommenttia:

  1. mulla ei ainakaa näy kuvissa mitää tekstejä alareunoissa, ihan normisti näkyy ihanat kauniit kuvat<3:) jännityksel ootan onks toi biozelli juttu hyvää, koska oon itekki harkinnu tommosta! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai ei? No hyvä ja kiitos <3 Joo teen siit sit paremman postauksen ku nää omat hiukset vähän haalistuu :) Äsken vähän sitä kokeilin ja vaikutti lupaavalta!

      Poista
  2. kuvaa uusista hiuksista :) !!!!!

    VastaaPoista