torstai 28. marraskuuta 2013

Must et pääse hyötymään mitään, sul on edessäs vaan minä.

Tää koko viikko on menny sairastaessa. Joka ikinen vuosi kun ulkona pakkaset kiristyy, niin mun kuume nousee samaa tahtii. Eikä tääkää vuos oo poikkeus. No nyt ainaki saa jäädä nahkatakki naulakkoon ja otan käyttöön mun uuden talvitakin.

Viikonloppu meni auton kyydis istuessa ja autotallissa laulaessa. Voi ku noi pojat on sulosii noiden autojensa kanssa ku on tullu vähä pakkasta ja lunta. 

En malta oottaa et mun tilaus tulee nellyltä!! Oli pakko ostaa jotai päälle laitettavaa kaverin ylppäreihin :)

Ainii! Luin ton Slavenka Drakulićin kirjan Aivan kuin minua ei olisi. Ei huhhuh, minä joka pystyn lukemaan mitä vaan sairaita juttuja ja rakastanki lukee sellasista rankoista aiheista. Oon pienestä pitäen ollu sellanen et kaikki synkät ja rankat aiheet kiinnostaa. MUT ekaa kertaa lukieassa tuli sellai et en mä pysty lukee enempää. Piti pitää taukoja koska täs oli niin sairaita juttuja... ja pahaa teki tietää et ne on oikeesti tapahtunu. hrr.. Mut hyvä kirja, joka saa kyl taas omat ongelmat näyttämään niin pieniltä.

Eipä mul oo oikeestaa mitää muuta kerrottavaa? Hyvää joulun odotusta kaverit :)


a1 a2 a3 a4 a5 a7 a8 a9

2 kommenttia:

  1. oi upeita noi kuvat! :) ja sun tyyli kirjottaa on nii ihana <3

    VastaaPoista