torstai 12. joulukuuta 2013

sä uskoit muhun enemmän ku kaikki yhteensä.

Moikka! Nyt VIHDOIN sitä huone postausta, ei tää tuu ku vuoden myöhässä. Mut se mun edellinen huone ei ollu yhtää hyvä mulle ja tuntu koko ajan et sielt puuttuu jotai, ni en halunnu tehä siit sit postaust.

Oon niin ilonen tästä mun uudesta huoneesta. Oon ollu jo 10 vuotta tos samassa huoneessa. Huh, ku kuulostaa pitkältä ajalta. Mut vihdoin sit suostuin vaihtaa siskoni kanssa huonetta, ja onneks koska tää tuntuu jotenki paljon kotosemmalta. :)  Tykkään tälläsest avarast ja ns tyhjästä. Ahistavaa jos joka paikka on täynnä tavaraa ja sillai. Ekaks olin sitä mieltä et toi peilipöytä on ihan väärän värinen mun makuun, mut nyt tykkään siit tosi paljon ja vihdoinki saan mun meikit mahtumaan johonkin.
Ja toi lamppu on paras. Siin pystyy säätämään kirkkauden ja on helpompi meikata kun näkee hyvin :)

Asiasta toiseen! Ostin tänää koulun joulumyyjäisistä KC color maskin sävyssä coffee, ku ajattelin vähä tummentaa mun hiusten sävyä ihan testi mielessä. Ekaks meinasin pistää sen suoraa päähän mut joku sai mut kumminkin testaamaan sitä pieneen hiustupsuun. JA ONNEKS. Jos en olis niin tehny ni olisin nyt lila-viher-harmaa-ruskee tukkanen :D haha.... oivoi.

Oon saanu ihme päähän piston, kun me värjätään ens viikolla koululla toistemme hiuksia niin olisinko niin hurja ja vetäisin liukuvärjäyksen sellasel tumman punasel? Et nää ois niiku koko ruskeet mut latvat olis liukuvasti punaset? Oon täs pähkäilly et oonko niin rohkee. Toisaalta kerran sitä vaan eletään, ni antaa mennä vaan. Mut hiukset on silti niin tärkeet et jos ne meneeki pilalle. Ja punast on niiiiiin vaikee saada sit pois :D joten mielipiteitä? Joo vai ei?


b1 b2 b3 b4 b6 b5

4 kommenttia:

  1. kaikil on sellaset musta/ruskee/puna liukuvärjäys, et ei kannataaa sei lähe hyvi pois.. pidä vaaleeet latvat !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii no joo. mut ne ois vaa nii hienot!

      Poista
    2. ois !!mut sitä punast ei oikee ssaa pois ku vaa sil et laittaa mustaks.. mut ihana huone !!!!!!

      Poista
  2. nii se on yks huono puoli :/ mut jos vaa laittais latvoihi ni ne voi sit leikata pois jos kyllästyy :) kiitos paljon :)

    VastaaPoista