lauantai 21. joulukuuta 2013

Eniten mä pelkään et joku päivä herään yhtenä niistä, joilla mikään ei tunnu miltään.

Tässä nyt nää uudet hiukset! Olin suunnitellu aivan erilaisia mut nää on paljon paljon paremmat ku mun suunnitelmissa :) kiitos Krista 
Pitää laittaa viel toine väri jossai vaihees ku joissai kohis on vähä haaleempaa ja sillai :) MUT oon kyl tosi tyytyväinen ja nää näyttäää sata kertaa parempi kuntosilt ku blondeina!
Näist hiuksist on tosi vaikee saada hyvää kuvaa, koska aina erivalos nää näyttää ihan erilaisilt.
Niiku näissä kuvissa nää on tosi räikeet, mut sit ei oikeesti oo noi kirkkaat :) no mut ei voi mitää!

Mulla alko eilen joululoma joka kestää yli kaks viikkoa, koska saatiin vapaa päiviä jotka sit korvataa ku mennää joku lauantain messuille ja sillaii.
Kaikki joululahjat on ostettu ja kaikki tuntuu olevan mahtavasti!
Ei mulla muuta.  Hyvää joulua ihanaiset 

6 kommenttia: