keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Tää ihmeellinen maailma silti rakastaa sua.

Hei kaikki! En oo ikuisuutee kirjotellu koska mä oon koittanu keskittyy kouluun ja oon muutenkin ollu Krisulla kaikki yöt, koska töitten jälkee en tykkää mennä bussilla kotiin. Tekosyitä. Mutta niin. Mä olen elossa.
Ja kipeä taas. Täs on tapahtunu kaikenlaista, enkä mä jaksa alkaa selostamaan kaikkea. Eikä kuviakaan ole.
Mut nyt ku alkaa olee valoisammat kelit ni mä aattelin alkaa kuvailee enemmän ja kirjoittelemaankin useammin!


Aloin miettimään kaikkia vanhoja aikoja. Niitä ihmisiä jotka olivat ala-asteella jo ystäviäni, ja aloin kaipaamaan kipeästi. Erityisesti Aijaa, Siljaa, Eevaa, Nataliaa ja kaikkia niitä ihania joita en oo nähnyt pitkään aikaan. Mulla on myös ikävä teitä ylä aste kavereitakin, ootte parhaita Mua harmittaa miten ajat muuttuu ja miten mun ympäriltä katoaa ihmisiä koko ajan. Kaikki muut jatkaa elämää ja mä vaan rullaan paikoillani enkä pysty, enkä edes halua jättää kaikkia niitä muistoja. Ne on mun pään sisällä ja mä elän niitä hetkiä uudelleen joka ilta ennen kun ehdin nukahtaa. Mua pelottaa et jään yksin kun mulla ei ole aikaa kavereille tarpeeksi.  Ettehän te unohda mua kiltit.....?


Tässä on vanhoja kuvia koska uusiakaan ei ole :-)
ps. Täst puuttuu paljon paljon paljon ihmisiä joista oisin halunnu laittaa kuvia
 mut ajattelin säästää lukijoitten hermoja ni eiköhä nää reilut 20 kuvaa riitä :-D
ps. Jos et jaksa kattoo järkyttävää kuva pläjäystä ni älä jatka tästä etee päi :-D !

a1
Eeva & Veera
a2
Aija & Silja
a3
Asta & Minä
a4
Minä & Silja
a5
Minä & Dabi
a6
Emmi, Essi & Minä
a7
Natalia & mää
a9
Miia
a8
Ellu
a10
Jesse
a11
Marika & Emilia
a12
Vili
a13
minä & asta :DDDDDDDDd
a14
Jyri
a15
Emmi
a16
Silja
a19
Aija
a20
Joel
a21
Emilia minä Jesse Virve Sampo


a23
Sahin Veikka Sami & Joni
a29
Tuomas
a24
Virve
a25
Minä :D:D:D Hilla ja Pinja!♥ puspus
a26
Pinja Hilla Marika ja Veera
a28
Sahin ♥!

10 kommenttia:

  1. hyi oikeesti ella!!! Noi mis mä oon! :D järkkyi

    VastaaPoista
  2. eikä. en kestä sua kulta. sä oot ihana <3 voi ku mul on ikävä!

    ps. en todellakaan unohda sua, oot usein mielessä.
    pus<3

    -aija

    VastaaPoista
  3. Siiis toi pinjan huppari XD

    VastaaPoista
  4. ei me sua unoheta <3 arvaa mitä mä oon tammikuun aikana varmaa joka päivä ajatellu sua ja kaikkii meiän keskustelui muistoi ja kokemuksii ja tyhmii juttui kaikkee mitä ollaa tehty yhessä. mul on sua hirvee ikävä ja mua harmittaa ku ei olla nähty ikuisuutee. mä lähen viikon pääst ja sitä ennenkää en välttis kerkee nähä ! johonki välii vaan yksinkertasesti on saatava se rako. oot rakas <3

    ps noi kuvat on ihanii! :DD nauroin niin paljo, ilmeille, meikeille ja huhhu oivoi oot ihana !

    VastaaPoista
  5. LÄHETKÖ JO SILLOI. apua... mul on sanoinkuvaamaton ikävä ja sä meet vaa kauemmas ja sit ikävä kasvaa. <3 mäki ajattelen sua joka päivä ja naureskelen meijä muistoille. oot rakas !

    VastaaPoista