maanantai 7. tammikuuta 2013

Parempi iloita siitä mitä sul on ku aina surra vaan sitä mitä sul ei oo.

Mä oon tosi tosi väsynyt. Viime yön unisaldoksi jäi ehkä se alle puoli tuntia, jos edes sitä. Makasin sängyllä tuijottaen kattoa, välillä vilkasin kelloa ja kirosin kun mä en saanut niitä ajatuksia mun päästä. Mä en tosiaan osaa nukkua yksin. Viime viikolla alkoi koulu. Torstaina mä vietin aikaa kaverin kanssa joka lähtee armeijaan tänään, ja mul on jo nyt ikävä. Perjantaina olin serkulla pitkästä aikaa, leikin kampaajaa, ja kävin ostoksilla ja söin paljon herkkuja. Lauantai menikin sitten kavereittenkanssa ja valvoessa. Tänään mä oon vaa maannut sängyssä ja tuijottanut taas kattoa. En ollut koulussa enkä töissä, koska mul ei tuu ääntä kunnolla, tai sitten mä en vaa saa sanotuksi mitään mikä kuulostaisi hyvältä korvassa.

Esittelen viel parin viikon takaa ostoksia, joita en oo jaksanu kuvata. Ja tosta puuttuu paljon, mutta en löytäny niitä mistään :-D

u1
Only jtn 13e?
u2
Micmac - 3e?
u3
Only - 5e
u4
Spirit store (kai) - 25e JA mun kone ainaki saa nää näyttämää tosi matalilta, vaik todellisuudes noi on aika korkeet

u6 

Mut kaverit hei. Mul on ongelma...nimittäin noin 10cm  jäätävä juurikasvu. Aika moni sanoo ettei sitä ees huomaa, ja ei siihen ees oikeestaa kiinnitä huomiota, MUTTA kuvissa se näyttää tolta niinkuin ylemmässä kuvassa. Ja se on järkky. Hyi.  Ja mä en halua värjätä sitä kokonaan pois, joten mä ajattelin laittaa latvoihin vaaleata ja päälle vähän vaaleenruskeita raitoja. Miltä kuulostaisi? Okei en osaa selittää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti