torstai 31. tammikuuta 2013

Mut se just elämäs on uskomatonta, et yks voi tehä onnellisemmaks ku monta.

Moi. Nyt mua ärsyttää tosi paljon, sillä oon TAAS kipeä. Miten voi olla?
No mut täl kertaa sainki sitte 10 päivän antibioottikuurin, enkä ees oikee tiiä et mihin. Mut ainaki tulehdusarvot oli ihan liianki korkeel. Tää päivä on menny lääkärissä. Ne otti mult verta ja mua pelotti ihan sairaasti!! Hyi kamala... Onneks iskä oli mun mukana.
Ja sit yritin olla reipas ja tein ruokaa kaikille. Siinä se aika sit vierähtiki.

Lauantaina on ukin hautajaiset. Haikea olo.. Nuku hyvin ukki

Kuvailin tässä jotai uusia kivoja juttuja joista tykkään.

d3
Nää on varmaa täl hetkel mun rakkain aarre! Sillä nää on ukin vanhat ja näil on suurta tunnearvoa.
d4
Äiti anto ton fanta huulirasvan ja se on namii, mut laitoin sen pakkasee koska se oli iha mömmöne :-D mut toi Blistex on ihanaa.
d5
Ne laitto piikkei muhun :-(
d7
Näil oon yrittäny saada itteni terveeks.
d6
Iskä osti mulle kuivashamppoon ja toi vaikuttaa aika hyvältä, ja ainaki purkki on kiva ;-) JA TOI HAJUVESI. mmh Sain sen Emilialta ja se on täyttä rakkautta. Oon ihan koukussa tohon
d2

4 kommenttia:

  1. ihana oot <3 ja noi aurinkolasit niiin ihanat. ja hei koita jaksaa :(

    VastaaPoista
  2. kiitos vaan itse ihanuus <3 Ja mäki tykkään hirmusesti varsinki ku ne on ukin vanhat :-) ja kiitos, kyl mie pärjään aina

    VastaaPoista
  3. mulla on sairaus jossa pitää ottaa 2 kuukauden välein 4 putkea verta testeissä että kaikki on ok. ni sä suurentelet tätä juttua ehkä vähän.. kun sulla on kuitenkin vain antibiootti ja mulla pitkäaikainen sairaus:) sulla siihen nähden asiat hyvin ! olet kaunis ja sun silmät on ihanat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D siis en tarkottanu sitä noin! Kyl tajuun ku mun siskoltaki otetaa kaikenmaailma verikokeit kokoajan eikä sitä se tunnu pelottavan ollenkaa, mut se on mulle itelleni nii kova paikka ku pelkään piikkejä iha hirveesti ja ei mul tollast tapahdu ku kerran vuodes, jos sitäkää. Ja oon siitä ilonen et mul on kaikki hyvin, pientä tulehdusta vaan. Ja kiitos :)

      Poista