keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Se on nähty monesti mä teen asiat vaikeimman kautta

Heei! Aattelin tehä vähä erillaisemman postauksen, elikkä siis täs on kuvia musta muutaman vuoden takaa.
Muistaakseni vanhin kuva on nelos luokalta ja siitä sitte etee päin. Mun hiukset ja tyyli on muuttunu moneen otteeseen ja kaikista en laita kuvaa tänne koska ne on vaihdellu tumman ruskeesta vaaleen ruskeeseen ja jossai vaihees on ollu vaaleit raitoi, 'pesukarhuraitoi' yms. Eli laidasta laitaan :-) Eli mulla oli viel ala-asteella pitkät aidot blondit hiukset, mut nelosella vai vitosella (?) halusin jotain uutta, eli laitettii ruskeeks alta. Niist ei oo hyviä kuvia joten voitte kuvitella sen itse mielessänne. Mut sekää ei mulle riittäny ni vedettii sitte melkee polkkatukaks (noei iha, olkapäihi asti varmaa) ja värjättii kokonaan ruskeeks. Se pysy vitosesta seiskan alkuun. Siin välissä oli kaiken maailman ruskeita ja punasen sävyjä päässä. ja oli pinkit raidatkin! :-D Seiskan aikana sit me värjättii mun hiukset mustaks, jätettii alle blondit raidat. Mun tyyli muuttu kyl kokonaan. Siihen on syynsä ja mä vaan voin todeta et mikä ei tapa, vahvistaa. Joten en kadu mitään, sillä kaikki se on tehny must sen mitä oon nykyään. NIIIN. Laitettii viel blondi otsiski mulle ja se hius tyyli pysy seiskasta ysiin, kunnes mä värjäsin ruskeeks ja päätin siitä lähtee vaalentamaan. Eli pikkuhiljaa alettii lisää blondei raitoi ja annoin auringon tehä tehtävänsä. En halunnu blondata suoraa koska mult ois lähteny varmaa hiukset päästä, koska suoristusrauta oli joskus mun paraskaveri.

 Mut koska mul on ollu tän väriset hiukset jo tosi kauan, ni mä oon alkanu kaipaamaan tummaa.. Mitä sanotte? Kumpi on se mun juttu, tumma vai vaalee? Moni sanoo et molemmat sopii mulle, mut en sit tiiä. Täs on hyvä ku ei tarvii värjäillä koko aja ku on aika lähel omaa värii ku taas tummassa mä joudun koko aja olla värjäämäs juurikasvua.  :-) Joten mielipiteitä kiitos!!!!!!!!


l1 l5 l15 l4 l6 l2 l7 l8 l9 l10 l11 l12 l13 l14

14 kommenttia:

  1. toi mis sul on punanen takki ni siin on ihanat hiukset!semmoset!:) kaunis oot

    VastaaPoista
  2. haha toi eka! älyttömän söpö! (-------:

    VastaaPoista
  3. Söpöliini :) tummat! Ne vaan sopii sulle sika hyvin :)

    VastaaPoista
  4. pistä tummaks ! koska hiukset kärsii aika paljon kokoajan vaalentamisesta ! :) oot kaunis ja toi eka on hirrmusen söpö kuva !

    VastaaPoista
  5. mä sanoisin et sä oot hirveesti nähny vaivaa et oot vaalentanu noi sun hiukset ni en nyt ihan heti sun tilantees alkais värjää takas tummaks. ja nykyää kaikki värjää eka vaaleiks sit taas tummaks ja sit alkaa taas vaalentaa ja ne on iha pissan väriset :o en ymmärrä.

    VastaaPoista
  6. ruskeet :-) Ja ton anon kanssa samaa mieltä siitä et ei ehkä ihan heti kannata nyt kun oot vaalentanu nii lähtee vetää tummaks, anna hetken sun hiusten ns. rauhottuu :D se on ikävää et ne on sit parin vuoden jatkuvan värjäyksen jälkeen sellasta hamppumaista, ja on menettäny sen terveen kiillon ja olemuksen :/ mut silti älä näistä höpinöistä välitä, teet niinku ite parhaaks näät ja sullon ainakin nyt ihan mielettömän huikeen upeet hiukset !!♥

    VastaaPoista
  7. onks tos vikas kuvas niiku sun nykyset hiukset? NE ON IHA TÄYDELLISET! eli pidä vaaleet!

    VastaaPoista
  8. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

    mä tykkään kaikist eniten niistä sun oikeista originaaleista enkelihiuksista mut jos et haluu niitä enää ni pidä tollasse vaaleemmat nyt koska talvi ja pimeä tulee ni ei oo niin synkkää :)
    NOI EMOAJAT !!!! :--------------------------D en tiiä mut nauroin mahakippuras ku katoin noit kuvii, en muistanu ees sua tollasena <3 söpöliini pus pus <3 :--)

    VastaaPoista
  9. tos kuvas mis sul on punanen takki ni sul on ihan pocahontas hiukset !! tiiätsä ku sil on tommoset :) ihan täydelliset !!!!!!!

    VastaaPoista
  10. Kiitos kaikille kommenteista :-)! Mut tosiaan, en nyt ihan heti tummaks ajatellukkaa vetää (eikä äiti tykkää ideasta ku se on kampaaja ja kauhee työ näitten vaaleiden takia) joten ehkä mä viel joskus värjään tummemmaks, en viel. MUT KIIITOS VIELÄ :_)!

    VastaaPoista
  11. molemmat sopii! Vika ja tokavika oli parhaat, en osaa päättää kumpi kivempi :)

    VastaaPoista