sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Mä huudan kuuroille ja vilkutan sokeille.

Heippa hei! Kirjotteleminen on vähän jääny, vaikka oonki yrittäny ni teksti ei vaa oo sujunu. Nyt on nähty uusin Bondi parhaassa seurassa. Tykkäsin kovasti, vaikka vanhathan on aina parempia. Sain leikkii kampaajaa taas kerran ja blondasin Jipsun hiukset uudelleen. Näin Juusoa ja muita vanhoja tuttuja pitkästä aikaan. Naurattaa joidenkin eilinen sekoilu. Mutta kerranhan sitä eletään, joten mitä sitä katumaankaan ku tehtyy ei saa tekemättömäks. Äiti yllätti mut taas ja oli jättäny mun pöydälle ihanan kellon. Tykkään tästäki hurjasti! Pahoittelut siitä että postauksia tulee koko ajan vain harvemmin mutta toi sateinen harmaa ilma ja kiire ei houkuttele mua ottamaan kameraa mukaan ja en tykkää tehdä postauksia ilman kuvia. Ens viikolla on kai kolme korotuskoetta ja heh, eipä mulla oo ees viel äikän kirjaa hankittu ja monisteet on koululla, ja matikan teoriakirja sielä kans.  Hyvä minä! Ja ku mä niin vannoin että mä panostan....... Äärrr 
Mutta niin. Toivottavasti kaikilla oli kiva viikonloppu :-)




k1 k2 k3 k4




2 kommenttia: