torstai 29. marraskuuta 2012

Ota sydämeni, pidä huolta siitä, ettei kukaan koskaan vaan riko sitä

Miten yks iloinen asiakas voi pelastaa koko päivän?
Yks pieni hymy tuntemattomalta saa hymyn korviin?
Yks halaus poistaa kaikki murheet ja vain kiittäminen antaa uskoa taas huomiseen?
 Nää on niit fiiliksii ku pienet asiat saa onnelliseks.
 Pienet lapset mun työharjottelu paikassa on jotain yli sulosia.
 Ne on niin aitoja, eikä esitä yhtään mitään muuta kuin ovat.
Ne itkee kun itkettää, nauraa ku naurattaa ja saa mutki nauramaan.
Väsyttää kyl tosi paljon pitkän päivän päätteeks, mut silti hymyilyttää.
Toivottavasti tää särkevä pää ja kipee olo ei nyt laske tätä fiilistä.
 Kolme tulevaa viikkoo vaikuttaa raskailta,
puol yheksästä puol neljään tetti, siitä neljäks töihin ja sieltä sitte kasilta
kotiin. Plus matkat. Mut iteppähä oon näin päättäny tehä,
joten mitä siitä valittamaan.

Ja anteeks te parhaat ku postaukset on jääny, mä en vaan kerkee
mun aikataululla tätä blogia päivittelemään & nytki laitan vaan vanhoja kuvia.




n1n2 n3 n4 n5 n6 Vaikka mulla on nyt älyttömän onnellinen fiilis, ni mua alkaa pelottaa tää jatkuva yksinäisyyden tunne.

3 kommenttia:

  1. Älä pelkää kulta. Sä oot vahva ja sulla on paljon rakkaita lähellä.

    <3

    VastaaPoista
  2. Haaston sut mun blogissa, käy kattoo jos kiinnostaa:)

    VastaaPoista