maanantai 12. marraskuuta 2012

jos sä pyydät mä tuun, jätän pois kaiken muun ♥

Heii! Hävettää tulla kirjottelemaan koska viime postauksesta on jo viikko, joten anteeks siitä. Mut näin syksyn aikaan mulla ei vaan yksinkertasesti ole aikaa eikä jaksamista väsätä mitään.
Mut viime viikko meni hurjan nopsasti; Tunteet kulkenu vuoristorataa, lumi on kadonnu jonnekki, oon tutustunu uusiin mahtaviin ihmisiin, nähny vanhoja tuttuja, oppinu juomaa viiniä (:D:D:D), äiti anto ihanan rannekellon,  mun maailma on menny ylös alaisin ja oon kohdannu kamalimman asian ikinä, itkeny silmät punasiks, ja lopulta vuodattanu onnen kyyneleitä koska asioilla on tapana järjestyä, sain ruusuja yheltä ihanalta () ja päätin et mä alan panostaa uudelleen kouluun, koska joku päivä must tulee viel kampaaja.

Oon alkanu suunnittelee tulevaisuutta, ihan vähän vain. 
Oon leikkiny ajatuksella että mä lähtisin johonkin kauemmas,
 johonkin uuteen paikkaan. Se tuntuu pelottavalta mutta jännältä.
Olisihan se hienoa aloittaa uudelleen, uudessa paikassa missä kukaan ei tunne mua. Haluisin olla yhtä rohkea ku Tuska. Hmm.. Pitää miettiä vielä :-)
Ehkä mäkin vielä joku päivä lähden pois.


j2 j1 j4 j5 j3

8 kommenttia:

  1. susta todellakin tulee vielä joku päivä kampaaja! mä luotan suhun <3

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanan näkönen toi kello! :) toivottavasti pääsee ahkeraan käyttöön ja ois kiva nähä jonku asun yhteydessä ihan käytössäki toi :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-)! tykkään kans tosi paljon, en vaa oo ikinä pitäny kelloi, mut koitan opetella käyttää niitä. Ne on nii kivoi :-)! JA KIITOS paljon.

      Poista
  3. ootko sä missä koulussa nyt kymppiluokalla vai vai ammattistartilla ? ja ajattelitko sen jälkeen mennä kampaaja alalle ? ps ihana poikamainen tyyli sinulla !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon Mäntsälän Keudassa ammattistartilla ja kyllä oon aatellu kampaajan alaa koska oon jo iha pienestä asti sitä alaa harkinnu :-) ja kiitti! Joskus on päivii ku on ihana heittää rennot vaatteet niskaan.

      Poista
    2. siis joo musta tuntuu et joka päivä haluis laittaa vaa lökärit.. mut ei mulla noin hienoja "poikamaisia" vaatteita ole.

      Poista
    3. No kyl pelkil lökäreil ja huppareilki voi saada ihanan asukokonaisuuden aikaan :-D ! heh

      Poista