tiistai 6. marraskuuta 2012

Ne sano mulle, mut mä en kuunnellu, en elä sen mukaan mitä muut on aatellu.

Heipä hei! Täällä kirjottelee tosi väsyny tyttönen, jonka pitäis mennä jo nukkumaan, muttei malta millään. Nää päivät on menny ihan kivasti, vaikken ollu eilen koulussa, ja tänääki myöhästyin ekoilt tunneilta KOSKA joku kaahas autol täysii ja kaikki se loskapaska lens mun päälle, ni oli pakko käydä vaihtaa vaatteet ku olin iha märkä ja jäässä, ni tottakai mä sit myöhästyin bussist. No eipä siinä mittää :-) Ihanaa ku on lunta, mut vihaan tota loskaa kyl yli paljon. EN tykkää yhtää et on märkää ja joutuu hyppii kaikkien maailman lätäkköjen yli. Mut onneks mul oli maailman ihanimmat kenkulit ni ei jalat kastunu.. Niist ei oo kyl kuvaa :-) eikä ne ees oikeestaa oo mun :-D Tänää sit oon ollu vaa koulussa & töissä. Onneks on ees vähä aikaa nähä kavereitaki :-)

 Mun kannattais mennä ehkä tutimaan, koska mun on pakko herätä aamul kouluun että tuun viel pääsee läpi tost! ku noit poissaoloi on kertyny vähä turhanki paljon...
 Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :-)

Muutes, mitäs tykkäätte täst vähä uudemmast ulkoasust?
 Ei tää oo kyl paljookaa oikeestaa muuttunu mut vähä ehkä :-D

i1 i4 i3 i5 i6

3 kommenttia:

  1. Ihana toi neulepusero! Ootko mistä ostanut sen? Ja sulla on todella pitkät ja ihanat hiukset (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-) äääh, en tiiä yhtää koska toi on mun veljen tyttöystävän, hehe voin kyl kysästä siltä! ja kiitos

      Poista
  2. Kysäsin tost paidast ni se on Cubuksesta :-)!

    VastaaPoista