sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Ne sano mulle, mut mä en kuunnellu, en elä sen mukaan mitä muut on aatellu.


allujajp jpjamä1 emilia1 jp kangasniemi minä2 minäjaemilia minä waldojajp jpjamä emilia2



minä1


Hei!! Täs ois vähä torstailta ja perjantailta/lauantaiyöltä kuvia :-) Oli kyl mahtava juhannus, mahtavassa seurassa! Juhlittii jo torstaina ja oli kyl huippuu. Lähin siin yöl käymää stadiski (?) Perjantaina sit lähettii uimaa ja joku viisas sai idean et hei lähetääpä kangasniemelle moikkaa janii ja kello oli varmaa jotain 11 tai 12 illal? :-D Kyl se matka kestiki joku 7h, vaik siel mökil oltiiki n. 30min. Aamu 8 nukkumaan, JESJESJES. Hehehe, oli kivaa. Mut harmittaa ku ei ollu oma kamera mukana, koska maisemat oli ihan älyttömän upeita. Auringon lasku, sumu, auringon nousu, valot, kukat, järvet, taivas. sdflgkv ÄÄÄ.
Onneks sain sit empult jotai näit kuvii mitä se oli räpsiny :-)

Tajusin myös et maailma on ihan helvetin hieno mesta. Oikeesti. joo ei mul täs muut.

2 kommenttia: