sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Kirjoitin sydämeni portille: "Ei läpikulkua." Mutta rakkaus saapui nauraen ja sanoi: "Pääsen minne haluan."






Välil on vaikee pysyy maailman menos mukana
Ku ajatukset pyörii päässä vaik en ookaan humalas
Siin vaihees otan iisisti ja pysyn himassa
Ainoo mitä kuuluu on ne lasten äänet pihalta
Haluun vaan rauhottuu ja olla omaa itteni
Ettei elämä ois mulle joka päivä itkemist
Tiedän en oo ainoo jol on vaikeet silti
Yritän ottaa elämästä kaiken irti
Tykkään olla yksin, nautin näist hetkist
En puhu kellekään näin välttelen stressii
Tää olo rauhottaa mieltä ku vihreä tee
Tarviin omaa aikaa että tiedän missä mä meen

Tää on niitä aamui ku sängys on kummaa vetovoimaa
Ku silmäluomet painaa ja on täysin veto poissa
Tänä aamun heräämiseen tuhlaantuu taas tunteja
Ku musta tuntuu et mä elän kaiken paskan uudestaan
Taas kerran riitelen mun kullan kanssa
Musta tuntuu että kaiken mihin kosken muutan paskaks
Musta ei saa tekemälläkään kuningas Midasta
Jos mä en pysty hallitsemaan mun mitään lihasta
Vaikka moni yrittää, ne ei vaan osaa auttaa
Tällä hetkel mä en tarvii mitään muut ku omaa rauhaa

Tänään en aio poistuu ulos huoneest, ulos vuoteesta
Ku ei oo tarpeeks kosketuspintaa mun ulkokuoressa
Näin unes että mua odottaa tänään ulkon kuolema
Mä vedän peiton korviin, jos vaik pääsis ulos huomenna
Mun ongelmat on aivan liian kaukana
Mä koitin mutten pysty niitä pois ees viinal hautaamaan
On pakko ottaa hetki irti, päästä irti arjest
Päästää irti rytmist, päivärutiinist ja irti kaikest
Mun on pakko ottaa hetki omaa aikaa
Ratkoo omat ongelmat, ja kohtaa kovat paikat
En jaksa enää jokast tunnet peittää taakse
Otan askelen eteen etten ois selkä seinää vasten

[Voittajafiilis - Sisäl kuohuu]



Mun on vaan lähdettävä, pienet piirit ahdistaa
Aina sama laulu, mä en vaan voi tanssii sen tahdissa
Mut jos sä pystyt niin tanssi vaan, tanssi vaan
Mä tarviin vaan ilmaa, nähtävänä maailma
En jämähtämään valmiina, mun on vaan mentävä tänään
Kun samat vanhat maisemat on masentava nähä
Vähän parempana tänään, ei se niin pahalt tunnu
Silti matkaa siihen, et voin sanoo, et oon parantunu
Sen ajatuksen voimalla jalat maasta, pois alta
Elämä on toisaalla, nähään siellä 


[Näkökulma - Toisaalla]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti