perjantai 8. kesäkuuta 2012

Hymyä huuleen ja täysillä vastatuuleen.

En aijo pyytää anteeks sitä etten oo postailllu. Koska edelleen mä kirjotan tätä itteeni varten, ja tälleei. Mutta joo. Päättärit meni ja sillee. Oon nyt ollu auttamas Emppuu muutossa. Kävin kans äsken Veerankaa kuvailee tos jotai. Kiitos sille ku sain taas purkaa kaiken. Olet ihana Tuska <3
Ja olin eilen jipsun, janin ja lumpunkaaaaaaaaaa.




HEI IHMISET AUTTAKAA MUA :-D !  täs on kans yks syy miks en oo kirjotellu, mitä mun pitää tehä? En tajuu mitääään, ku koitan lisää kuvii ni tulee tollee;
Whoops! You're out of space. You are currently using 100% of your 1 GB quota for photos. Upgrade storage
Kuvat tallennetaan Picasa-verkkoalbumeiden tiliisi ja ne sisältyvät kuville varattuun 1 gigatavun ilmaiseen tilakiintiöön. Hankkimasi lisäsäilytystila jaetaan useiden Google-tuotteiden kesken. Lisätila lasketaan ilmaisen kiintiön päälle. Lisätietoja

4 kommenttia:

  1. Kokeile laittaa niit kuvii sielt tavallisist kansioist eikä jotenki noide verkkoalbumeiden kautta? Tai en tiiä teetkö sillee... Hmmhmm toi on kyllä outo juttu.. Mut miten sä nyt noi kuvat sait toho?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siihen mahtu kaks kuvaa :D ja sit ei mahtunukkaa enempää? sit se tila loppu

      Poista
  2. Sun pitäs lataa flickrin kaut niit.. Eka flickrii ja sielt tänne.. Niist tulee parempi laatusiiki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua, en osaa :D haluutko neuvoo vähä tarkemmin ?

      Poista