sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Pukeutukaa hautajaisiini mustaan, mutta vain koska se on tyylikästä

Hautajaiset oli kauniit. Itkettiin ja naurettiin ja nyt mä oon valmis jatkamaan.
Eilinen ilta oli kaiken sen säätämisen ja sekasorron keskellä aika ihana.
Ekaks Helsinkiin starbucksii kahville, mut se ei ollu auki. Sit näköalatornii, eikä sekää ollu auki. Jess, Jipsun veljee moikkaa ja siitä sit Nikinmäkee moikkaa Astaa eli mun serkkua johki bailuihi. Ja oli ihana nähä sitä vipeltäjää vaikka ei me paljoo kerettykkää vaihtaa kuulumisia ku se oli jo vetämäs mua tanssimaan. Sitte matka kohti mäntsälää, ja mitä vähemmän sinne oli matkaa, ni sitä enemmän vitutti. Oikeesti. Sielä sit hirveet säätämistä, mut lopulta päästii sit Jipsunkaa lähtemää pois, ja matkan kohde oli tuntematon ja meit ei estäny mikää... jooooooo, lähettii vissii Nummelaa ja käytii Lohjal jos oikein muistan, koska mä taisin vähän torkahtaa siinä matkalla, heh. g5 g4 g1 g3 g2

2 kommenttia: