keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Jotain ihmetyttää kun se kysyy mihin meen, Ja mä vastaan: "Mihin vaan."

Maailma tuntuu kaukaselta. Illat pimenee ja kylmenee. 
Maa on liukas ja sormet jäätyy. Kynttilät lämmittää mieltä ja ystävät.
 Mä rakastan kaikkea tätä. Joulufiilikset jo. 
Ja koht pääsee ostelemaan joululahjoja. Jes !

Olis jo huominen tai viikonloppu. Olis jo lunta kunnolla.
Haluaisin mennä peiton alle maailmaa piiiloon,
 sammuttaa puhelimen ja nukkua niin kauan kunnes mun ei tarvii nukkua enää koskaan.
 Haluaisin kiertää maailman ympäri ja näyttää sille ettei se voi voittaa mua.
Haluisin sytyttää koko talon täyteen kynttilöitä ja kääriytyä viltin alle 
katselemaan kuinka liekit piirtelevät liikkuvia varjoja seinille. 
Mä haluaisin nukkua jonkun kainalossa ettei mun tarvitsisi olla yksin.

Kirjoittaminen tuntuu hankalalta ja mua väsyttää, 
vaikka koko päivä on mennyt sängynpohjalla kiitos migreenin.





f1 f2 f6 f3 f5 f4 f7

2 kommenttia: