torstai 25. lokakuuta 2012

Ai tunnet mut? Mä luulin etten tunne ittekkään.

Mä en oo saanut aikaseks kirjotella mitään järkevää, eikä mulla ole ollu kuviakaan, joten niitä tulee paljon tältä päivältä kun oltiin Pinjan, Hillan, Waldon ja J-Pn kaa kuvailemassa.

Kello on puoli kuusi aamulla ja mua ei väsytä yhtään. Eikä huvita mennä nukkumaan. Haluisin mennä kattomaan tota niin älyttömän kaunista taivasta! Mut siel on nii hirmu kylmä.
En oo saanu lomalla mitään järkevää aikaseks. Oon ostellu muutamia uusia juttuja, ku oon pari kertaa käyny jo siellä hyvinkään uudessa kauppakeskuksessa. 
Oon nukkunu autossa monia tunteja, kun en oo halunnu mennä kotiin yksin nukkumaan. 


Tänään aamulla kun äiti tuli herättämään mut, niin ulkona oli niin satumainen ilma. Maa oli jäässä ja valkoiset, suuret lumihiutaleet tanssahteli taivaalla. Mä en tienny olinko viel unessa vai en, mut se oli jotain niin kaunista. Nää on niit pikku juttuja jotka tekee onnelliseks :-)
d1 d3 d2 d4 d5 d6 d7 d8 d9 d10 Ja nyt mä haluun vaan, kauas, kauas pois täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti