sunnuntai 28. lokakuuta 2012

En osaa puhua, en osaa sitä kieltä, jolla rakkaudesta puhutaan.

g4
Toi hiusöljy jutska on oikeesti iha sairaan hyvää!  Tai ainaki se tepsii mun hiuksii tosi hyvin ja tekee niist ihanan pehmeet ja kiiltävät.  Ja toi carmex huulirasva on kans iha uus rakkaus :-)
g1 g2 g3 g6 g7 g9 Täs on vähä kuvii viime viikolta ja tällei. Ei oo kamera oikee ollu mukana. Olin siel kauneus messuil! Tykkäsin kovasti, mut jalat ei ku käveltii monta tuntii ja mentii viel Helsinkii syömää italialaisee Hillan ja Tuulin kanssa :-)
Veera kävi tos moikkaamas äsken ja oli ihana nähä sitä taas pitkästä aikaa!
Ja näin Astaaki eilen ku toine oli hiukahkon juhlinu :-) Oivoi ku mul on ikävä mun ystäviä! 
 Oon suurimman ajan lomast ollu J-Pn ja Tomminkaa ja on ollu kyl tosi kivaa. Laitoin poikien hiuksetki iha uutee uskoo :-D Ollaa ajeltu ja sillei mut  hondan takapenkki on paras paikka nukkuu.. hehee.
Loma menny nopsaa ja huomen pitäis mennä jo kouluun. Ei innosta. Toi lumisade piristää vähän, mut se masentaa samalla. Ristiriitasta. Mut kohta on joulu :-) Rakastan joulunodotusta ja äitiki on alkanu laittaa jo jouluvaloja ja vähä joulujuttui. Heh, mitennii liian aikasta?


Toivottelen hyvää viikon alkua kaikille!

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Nii ja iha ylihalpoi! noi kaikki 7 makso yhteensä 2e ku oli kivat alet ;-)

      Poista
  2. seurusteletko enään sun poikaystävän kanssa ? ku oot näköjään ollut muiden miesten kanssa suurimmanosan :o ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en seurustele. Ja mun mielest voi olla myös muiden jätkien kanssa kaveri vaik seurusteliski. Ku mun paraskaveriki on jätkä... :-) mmm

      Poista
  3. toi huulirasva vaaaan on nii hyväää:p varsinki lasketelles

    VastaaPoista
  4. millon ootte eronnu`? voi harmi :(

    VastaaPoista