tiistai 21. tammikuuta 2014

Jos et oo värisokee, et tuu koskaan näkee kauas.

Joku pyys täst Biozellin color maskista postausta ja nyt ajattelin toteuttaa sen.
Mulla on nyt tosi huonot kuvat koska nää on eri valossa otettuja :(

a1
 
Tuote lupaa lisätä värin intensiivisyyttä ja kestoa, hoitaa värjättyjä hiuksia, antaa sävyä ja kiiltoa.
Mulla ei oo hiukset haalistunut kovin paljoa, ja oon koittanu pestä nyt joka toinen päivä näitä, ettei väri ees kuluis. Mut tää oli lähtökohta: kampaamaton takku pesä. Kunnon rotanhäntä! :D

a3
 
Purkissa sanotaan et tän sävytteen pitää vaikuttaa 3-5 min. Ja et vaik pitäis kauemmin niin se ei vaikuta sävyyn, vaan se edistää niitten hoitavien aineuden vaikutusta. levitin kauttaaltaan kaikkialle punaisiin kohtiin ja harjasin et se on tasanen. Annoin tän vaikuttaa joku 15 min.

a2
 
Tiiän et ois pitäny olla hanskat ja niin purkissaki neuvotaan mut en tajunnu laittaa niit, eikä se väri ees jääny mun käsiin :)

a6 ja tässä tulos. Huonot kuvat tiiän, sori.
Tää tasottaa kivasti sellasia vaaleempia kohtia, ja auttaa värin pysymään kirkkaampana. Ja  aina ku oon tätä laittanu ni hiukset on ollu ihanan pehmeet ja kiiltävät! tää ei oo kovin riittosa purkki tähän mun lettiin, mutta tykkään tästä tosi paljon! Eli suosittelen kaikille joilla on värjätyt hiukset :) Sävyjä on paljon erilaisia! Tätä saa ainaki cittarist ja prismast :D ja hintakaa ei oo paha, n. 8e.

Tässä tällänen erilainen postaus.
Mutta palaillaan taas :)

4 kommenttia:

  1. ei sovi kyl yhtään sulle kaks väriset hiukset... :/ tykkään sulla enemmän yksvärisistä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en ees muista milloi mul ois viimeks ollu yksväriset :D! mut makuasioist ei voi kiistellä.

      Poista
  2. onks toi niiku sellane et se vahingoittaa hiuksii niiku hiusvärit? vai onks toi hoitava:)

    VastaaPoista