maanantai 3. helmikuuta 2014

Nyt jos sanoisin että mä en muista, enää sitä minkä piti olla ikuista, mä valehtelisin.

Mä istuin bussissa tulossa koulusta kotiin. Mut valtasi hirveä ikävä.  Mä näin mielessä kuinka Pinjan kanssa vallattiin omat penkit ja nostettiin jalat penkille ja kuunneltiin musiikkia pimeinä iltoina kotiin tullessa. Muistan hetket kun Santtu ja Timo yhtäkkiä istui viereen, silitti päätäni ja hymyili sitä maailman suloisinta hymyä. Tai kuinka nojasin Veeran olkapäätä vasten kun olin ihan loppu kaikesta.

Abc1574
DSC_0342

Kuinka energia juomien tuoksu valtasi bussin ja nauru kaikui kuulokkeiden läpi. Ja miten innoissaan olen edelleen siitä biisistä minkä Tuomas kuuntelutti mulle ja rakastuin siihen heti. Ja rakastan sitä edelleen.  

canoneos 092
DSC_0218

Miten kaikkea sitä ei osannut arvostaa silloin?  

Niitä hetkiä kun kirjoitettiin riimejä ja koitettiin servaa toisiamme, haha. Parasta. Ja muistan kuinka lähettiin välkällä hakemaan karkkia kaupasta ja jäätiin kii. Jälkkäähän siitä tuli.



a11 a1
   
Haha, ja ala-asteella unicef kävely joka päättyikin rehtorin puhutteluun, jälki-istuntoon ja kuraattorin keskusteluihin. Tai iloinen yökoulu ahvenlammella päättyi itkuun, merkintään oppilasrekisterissä, taas kuraattori ja hirveä puhuttelu. Anna, oot aina vieny mut pahoille teille :D 


554713_3309838353548_1363936233_n virvejaemppujamä


 Tai kuinka se oli niin vaikeaa jättää jämät polulla koulun jälkeen? heh. Siellä tuli ihmisten oikea puoli esille.:D:D Tai ysiluokan rappioituminen, hyhhyh mikä meininki silloin. Mutta siltä ajalta mul on parhaita muistoja, joita en pysty unohtamaan ikinä!


Ella ihkuu 133


Haha, ollaan oltu kyllä ässän myyjien kauhu. Istuttiin sielä aina.  Ihan aina, paitsi jos oli hyvä sää oltiin ulkona. En käsitä miten me ollaan viihdytty siellä niin hyvin?  Miten me saatiin aika kulumaan! Mutta oon nähtävästi ollut hurja onnellinen :)


Kuva 2808 Kuva 29571


Muistan ajan kun pullokiska oli paraspaikka. Ja se aika kesti monta vuotta. Se oli sellainen meijän tapaamis paikka. Siellä oon kokenut niin paljon ihania hetkiä! Ikävöin teitä kamut 

mun synttärit 001 IMG_8094

Kun kaikki alkoi saamaan mopokortteja, meistä tuli kunnon gangstereit :D Ite en koskaan saanu korttia, vaikka yritys olikin kova ja skootterikin valmiina :DDD Mutta niin, aina isot vaatteet päälle, oltiin muka niin kyllästyneitä kuulokkeet korvilla, puhuttiin kuinka me hakataan ne ämmät. Hah, eihän me ikinä ketään lyöty ees.  Meikattiin aina kirjaston vessassa ennen kylälle menoa :DDDDD MUISTAN ikuisesti kun seiskalla ja ehkä vielä kasillakin, piti JOKA VÄLKKÄ tai ainakin KERRAN päivän aikana päästä meikkaamaan... siitä voi sit vaan kuvitella millainen meikki kerros on ollu naamassa kun se ei ollut mitään pientä meikin korjaamista vaan uudet meikit vanhojen päälle :D 



nimetönVEERA


Mutta ikävä on kova. Osa mun sydämestä on toisella puolella maailmaa.  Ja osa on ripoteltu ympäri suomea. Välillä toivon ettei mitkään asiat olisi muuttunut ysin jälkeen, sillä se sattuu kun näkee kuinka ne hyvät ystävät ovat nykyään tuntemattomia. Mutta elämä ottaa ja elämä antaa. 

13 kommenttia:

  1. mua alko itkettää ku luin tän, en tiiä johtukse siitä että kirjotat tosi kauniisti vai siitä että välillä mä kaipaan sua ihan järjettömästi. siitä mä oon kuitenki varma et sä oot yks maailman aidoimmista ihmisistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi sanna <3 sait mulle kyyneleet silmiin! Mullakin on sua kamala ikävä. Me nähään ihan liian harvoin :( pus oot ihana <3

      Poista
  2. Voi ei aloin itkee <3 kaikki toi tuntu siltä et olisin ite voinu kirjottaa sen ku pysty samaistuu nii hyvi, oot ihana :")

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana nanna <3 No nää on just tälläsii et välil aina iskee se ikävä noit vanhoi aikoi kohtaan... ja mulla aika useasti :( ! pus <3

      Poista
  3. ihana postaus !!! tämmöset on just sellasii mitkä pistää miettii et pitäs kohdella kaikkii ihan sama onko ulkopuolisia, samalla luokalla olevia, ystäviä tai kavereita niin samalla tavalla ku haluis itteetään kohdella entiiä.. mut tää oli kaunis postaus ja huomaa miten ikävöit noita aikoja...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista :) ja niinhän se on: kohtele muita ku haluisit itseäsi kohdeltavan!

      Poista
  4. Muistan ku olin kateellinen sun tukasta ja sun radio laukusta :-D

    VastaaPoista
  5. Kyl kauniisti kirjotit, voi että... :') Ihana. <3

    VastaaPoista
  6. HAHAHAHAHAHA tuska ei itke tuska nauraa xdddd noi meikit ja sun angstikaudet HAHAHA ja sun mopokorttiyritykset xd olit kyl aika känkstä :DDDD hahaha nauraa räkätän oot ihana herkkis <3 HAHAHA

    ps. on mul oikeesti ikäväki <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:D hei ei saa nauraa ku meitsi herkistelee!! puspus <3

      Poista