sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Vain rajana sinä ja minä ja meidän mielikuvitus.

Moiksuu! En oo kirjotellu ikuisuuteen, enkä ala keksii ekosyitä. Oon vaa ollu laiska. Mun päivät menee suunnillee niin et aamulla kouluun, koulusta kotiin ja päikkärit, sit heräänki illal ja meen pelaa squashii (enosaavielkääkirjottaasitä)  tai salille ja sit suihkuu ja nukkumaa :D et ei mitenkää kovin erikoista.

Mutta niin. Uusvuos meni juhliessa ihanien ihmisten kanssa ja mut toivon todellakin et tää vuos ei tuu olee samanlainen kuin sen aloitus. Kaikki ei aina mee nappiin...
En luvannu mitään, taino ehkä se et kuntoilen enemmän ja syön terveellisemmin mut se on joka ikisen vuoden ja päivän tavote.

JA AINIIN! Me päästiin koulussa jo tutustumaan asiakaspalveluun. Meille sanottiin et autetaan vaan kolmosia ja seurataan mitä ne tekee, mut sit mulle tultiin sanomaan et mun pitää (saan:D ) laittaa 10 vuotiaalle tytölle haudehoidon ja leikkaa hiukset.   Oon ennenki leikannu hiuksia ja sillei, mut huh mikä paniikki siin iski. Pitäis ehkä kerää itseluottamusta ton asian suhteen. Mut kaikki meni hyvin ja oi että oli ihana asiakas 
Ens viikolla meille tulee mies asiakkaat ja leikataan niiden hiukset :-)
Pitäis etsii työharjottelu paikkaaki, mut en oo saanu viel aikaseks. Huomenna alan soittelemaan:)

Ja oon niin onnellinen nyt. MÄ SAIN IHAN OMAN AUTON. ♥ ♥  Oon niin innoissaan!!!!!! Enää 2 ja puol kk ni toivon mukaa on kortti lompakossa ja mä hurjastelen tuol ;-) hih

En oo oikee kuvaillu, mut täs on jotain ostoksia mitä oon tehny :-) unohin muutamat jutut mut ei se mitään!

Mut nyt mä meen heippa !

a2
Nahkatakki, urheilu trikoot, 2 t-paitaa, color maski
a3
Alusvaatteita, 4 paitaa ja 1 mekko, muovisii shottilasei(VOIKSNOISANOOXD), glittereit, sit tollai sydän kippojutska
a1
koruiiiii jee, niit ei voi olla liikaa ikin!
a4 a5

8 kommenttia:

  1. laita sun autost kuvaaa ;)

    VastaaPoista
  2. älä feilaa ajokorttikoetta viittä kertaa äläkä aja uutta autoas ennen ku on kortti ja hajota sekä sitä että itteäs ;) pus :-*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;D huomaanko jotain vittuilua kenties? haha :D

      Poista
    2. eeei sentää, se on vaan ystävän neuvo että älä tee samoja virheitä kahesti ;)

      Poista
  3. oi haluun nähä sun autos!!! :D ja ooks jo alottanu ´harjottelee, me ollaa ;) ? t hilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) nääät sen kyl vielä!!!!! en oo viel mut nyt aletaa ku sain auton mil harjotella!

      Poista