keskiviikko 14. elokuuta 2013

Käsi kädessä hypätään maailman laidalta.

Tässä paaaljon huonolaatuisia (en tajuu mite ne meni noi tollasiks...... ÄÄ tänää mikää ei onnistu) kuvia puhelimen kätköistä, silloin kun oli vielä lomaa.
Mulla alkoi koulu viime torstaina Tuusulan Keudassa, hih tykkään olla siellä.
Toivon vaan että luokka tutustuisi vielä paremmin niin olisi kivempaa. 
Perjantaina kävin salilla ja uimassa, illalla vielä tuusulan taiteiden yössä. 
Lauantaina vietettiin siskoni rippijuhlia ja illalla lähdettiin juhlimaan. öhm, taisi olla kivaa ?
Koulun jälkeen oon vaan nukkunut, paitsi eilen näin Astaa nopeesti. Ja tänään mä oon kipee...
Vihaan sitä kun mun vastustyskyky (?) on niin huono että joka ikinen pöpö saa mut kipeäksi. ÄÄ...
Olin viimeisen loma viikonkin kipeänä ja nyt taas.
 Huomenna raahaudun kouluun, sillä en halua jäädä jälkeen mistään. Sekavaa tekstiä, mutta mun pää ei toimi tänään.
Oon alkanu syömään sushia nam!
Kävin ostoksilla ja löysin kivoi juttui! Varsinkin toi musta nahkaliivi (jota ei ees kunnol täs näy)!!!!!!!! Täyttä rakkautta, enkä osannu päättää otanko mustan vai valkosen ni otin molemmat, mut loppujenlopuks äiti otti käyttöön sen valkosen ja toi musta on enemmän mun juttu. :-) ehkä se näkyy paremmin muissa kuvissa.
Emilia
Veeran läksijäisistä, ah ikävä tota reissaajaa
Emminkaa viettämäs iltaa :)
Sain yks päivä kukkii ;)
Bongattii jäkessa yks ilta älyttömän ihana auringonlasku.
Käytiin jpnkaa lintsillä :D tai oikeestaa vaa sea lifessä ku oli nii paljo ihmisii.

4 kommenttia:

  1. Sitte ku pääsen täält kotiin ja parannun, nii lähet munkans juhlimaan !! Tuntuu ku ois ollu ikuisuuden pois kotoota... :D aika menee hitaasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Sitteku ei oo mitää vaaraa et tulee taas jotai. Nii :/ tuu jo!

      Poista
  2. miks et oo kirjottanu pitkää aikaa :o

    VastaaPoista
  3. Ollu ongelmii koneenkaa, kiire, laiskuus yms. :) kyl koht varmaa tulee uutta postaust

    VastaaPoista