keskiviikko 7. elokuuta 2013

mul on vitu jano ja sä ooot mulle ainoostaan yhen illan pan-kkitili.

Multa pyydettiin tällästä hius postausta, jossa kertoisin vähä millasii hiuksii mul on ollu ja mitä ajattelin tehä näille tulevaisuudessa. Oon tehny tälläsen aikasemminki, mut nyt teen uudelleen :)  Ja tää tuli tosi hyvään aikaan koska mul on ongelma et mitä teen mun hiuksille, vai teenkö mitään. Mua houkuttelis vetää takasin vähän tummempaa. Oon ajatellu sellasta aika vaaleen ruskeeta, mut toisaalta pelottaa et mitä jos en haluukkaa niitä? Ja toisaalta oon vaalentanu jo pari vuotta näitä, ja vast nyt nää alkaa olee sellaset vaaleet ni sit se työ ois menny hukkaa... Jos löytyis jostain väri joka lähtee parissa pesussa, mut siinäki on se riski kyl et se tarttuuki lujasti kii eikä lähe ku kasvamal.
 ÄÄ. Joten mä nyt kysyn teiltä, mitä mä teen näille? Antakaa kaikkee ehdotuksia :)
Tässä siis tulee paljon kuvia vuosien varrelta millasia hiustyylei mul on ollu, ja kyllä... saa nauraa ihan luvankanssa :D oon ollu söpö.......................



b2
Tälläset ne oli joskus :-) tai tässä kuvassa mul oli jo leikattu vähä pituutta ja otsis.
Mul ei oo täl koneel kuvii niist ku ne oli ihan blondit ja peppuun asti ja pitkä otsis.




b4
Tässä mulle laitettii vähä punertavaa tonne alle ja pituuski lyhenty huolella.


b6
Ja tässä ku mä itkin ja kitisin et mun on PAKKO
saada revityt ja kerroksittain leikatut hiukset,
äiti ei ois millään halunnu leikkaa niit pitkii hiuksii,
mut sain silti tahtoni läpi :D


b10
Vähän raitoi laitettu :-)


b3
No nyt tuli tää ruskee villitys ku en tykänny blondeist. Mul oli jonku aikaa kaiken värisii ruskeita.



 b8
Punertavaa ja sinimustaa... haha ::D mitä helvettiä?


. b11 
Takasin ruskeeseen ja vähän vaaleeta.

b12
joo pesukarhuraidat oli joskus coolit.....


b13
pinkkkii... oisin tahtonu turkoosiiki mut en muista miks en laittanu sitä.


b14
Pitkän kinumisen jälkeen sain mustat hiukset joita olin niiiiiiiiiiiin kovasti halunnu. :)
ja vähän vaaleeta et ei ois nii tavalliset.


b15
Samal väril mentii aika kaua. Mut mul oli aina niin paljo lakkaa et hiukset pysy tollei vaik ois tuullu kuinka kovaa vaa.. :D



b16
Sama jatkuuuuuuu....

b17
Tässä sit nää ilman mitää tupeerausta ja kilon lakka kerrost :)

b18
Aurinko alko vaalentamaan näitä ja niist tuli vähä vaaleemmat.




 b21
Lopulta kyllästyin ja vedin kokonaa tumman ruskeeks (okei näyttää mustalt)



b20
Ne alko vaalenemaan ja aloin värjäilee vaaleemmal ruskeel :) Tästä alko mun vaalennus operaatio


.
 b22
Tyyliki muuttu vähä tos paris vuodes.

b23
b24
Kevät alko tullla ja aurinko sen mukana ni nää vaaleni aika paljon. Mut olin laittanu täs kuvas ehk kerran vaaleit raitoi.



  b25
Tässä olinki jo laittanu pari kertaa raitoja..


b26
Kesäl en tehny näille mitää, annoin vaa kasvaa ja toi juurikasvu meni ihan tosi vaaleeks :D

 b27
Niiku täs näkyy mul oli tyvi tosi vaalee ja latvoihin kohti sit tummempaa.

b29
Tässä sama.


b28
Jossai välis laitoin ruskeit raitoi tonne sekaan et toi vaalee juurikasvu vähä tasottuis.

b30

Tässä nyt tälläset mitkä nää on ollu koko kesän ja kevään. Laitoin jossai välis itelleni
vähä vaaleempaa noihin latvoihin. Vähä sillee liukuvärjäyksen tavoin mut ei se näy
 näis kuvis oikee ku nää on vaalentunu kokonaa nii paljo.


 b31

Tässä vikassa kuvassa näkee aikalailla millaset ne on nyt.
ps. muokkaus on paras.


Joten sanokaa mielipiteitä. Mitä mä teeeeen näille?

13 kommenttia:

  1. haha oot ollu söpö pikkusena !! mut just ku sanoit et oot saanu sun hiukset just blondiks ni ei mun mielest kannata enää alkaa tummentaa .. eli siis sulle sopii paremmin vaaleet ! muutenki sul on upeen paksut yms hiukset ni älä tee mitäään ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) voi kiitos tosi paljon! Tulin itekki päätökseen etten vielä ainakaan värjää tummemmaks.

      Poista
  2. heei ! mul oli viime syksynä ihan sama ongelma suunnillee saman väriset hiukset kun sinulla nyt ja halusin värjätä vaalean ruskeaksi mutta en onnistunut siinä vaan niistä tuli tumman ruskeat eli melkein mustat ja nyt taas keväällä aloin valeentaa koska halusin takas rakastamani blondit ja hiukset on kauheassa kunnossa. eli nostan hattua vaalealle pidä ne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiitos kommentista! Kyllä mä ainaski vielä hetken nää pidän

      Poista
  3. Mä tykkään tosi paljon näistä: http://www.flickr.com/photos/sairaankaunismaailma/9456366193/ :)

    VastaaPoista
  4. anna olla vaaleina !!!! oot äly nätti ! laita vaik viel blondimmaks !! ihanat hiukset !! :-)

    VastaaPoista
  5. värjää semmosset platinum blondit!sun kasvon piirteisiin sopisi hyvin (= oot kaunis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en uskalla värjätä ihan sellasii :D mut kiitos paljon!

      Poista
  6. vaaleeet ! ku oot kovan urakan tehny niitte eteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kommentista :) ja kyl näää viel hetken pysyy vaaleina.

      Poista
  7. AHAHAHAHAAHH oli lupa nauraa :DDDD en muistanukkaa miten emo oot ollu :DDDD noi pesukarhut ja turkoosit JA TOI LAKKAKERROS :DDDDDD parasta! en oo hyvä antaa mielipiteit joten tee miten lystäät tai älä tee mitää, kaunis oot jokatapaukses :) <3

    VastaaPoista